Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Återkommande rea på LEGO

Startat av pilt77, 05 februari 2010 kl. 07:27

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd

Citat från: mossarp skrivet 12 november 2015 kl. 22:30
BR skall gå över från rabattklistermärken till att man måste ladda ner deras app och använda den vid köp på nätet och butik och då få motsvarande rabatt laddat till ditt konto.
Tydligen skall man kunna koppla hela familjen inklusive farfar/farmor/mormor/morfar osv.


Kan även nämna att de 25% även gäller Lego Dimensions.

Juste. Stod att det inte gällde multimedieprodukter, men de kanske menar plattor och sånt.

oscarswe


Sirre

Citat från: Bulken skrivet 12 november 2015 kl. 22:26
Du måste tydligen delta i tävlingen, och när du anmält dig får du e-post med en rabattkod.

Vad skumt, jag uppdaterade mitt konto samt anmälde mig till tävlingen. Har fortfarande inte fått någon rabattkod...  :-\

mssm

#78
Citat från: Sirre skrivet 13 november 2015 kl. 20:57
Citat från: Bulken skrivet 12 november 2015 kl. 22:26
Du måste tydligen delta i tävlingen, och när du anmält dig får du e-post med en rabattkod.

Vad skumt, jag uppdaterade mitt konto samt anmälde mig till tävlingen. Har fortfarande inte fått någon rabattkod...  :-\

Det tog drygt 26 timmar innan jag fick min.

Sirre

Citat från: mssm skrivet 14 november 2015 kl. 07:50
Citat från: Sirre skrivet 13 november 2015 kl. 20:57
Citat från: Bulken skrivet 12 november 2015 kl. 22:26
Du måste tydligen delta i tävlingen, och när du anmält dig får du e-post med en rabattkod.

Vad skumt, jag uppdaterade mitt konto samt anmälde mig till tävlingen. Har fortfarande inte fått någon rabattkod...  :-\

Det tog drygt 26 timmar innan jag fick min.

Ah, det förklarar saken. Fick min nu i morse. :)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Sirre skrivet 14 november 2015 kl. 10:26
Citat från: mssm skrivet 14 november 2015 kl. 07:50
Citat från: Sirre skrivet 13 november 2015 kl. 20:57
Citat från: Bulken skrivet 12 november 2015 kl. 22:26
Du måste tydligen delta i tävlingen, och när du anmält dig får du e-post med en rabattkod.

Vad skumt, jag uppdaterade mitt konto samt anmälde mig till tävlingen. Har fortfarande inte fått någon rabattkod...  :-\

Det tog drygt 26 timmar innan jag fick min.

Ah, det förklarar saken. Fick min nu i morse. :)

Min dröjde också, och nu kan jag inte logga in. Är det fler som har problem. Det verkar inte vara lösenordet som felar.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

dalle

Citat från: Nybohovsbyggarna skrivet 14 november 2015 kl. 12:17
Citat från: Sirre skrivet 14 november 2015 kl. 10:26
Citat från: mssm skrivet 14 november 2015 kl. 07:50
Citat från: Sirre skrivet 13 november 2015 kl. 20:57
Citat från: Bulken skrivet 12 november 2015 kl. 22:26
Du måste tydligen delta i tävlingen, och när du anmält dig får du e-post med en rabattkod.

Vad skumt, jag uppdaterade mitt konto samt anmälde mig till tävlingen. Har fortfarande inte fått någon rabattkod...  :-\

Det tog drygt 26 timmar innan jag fick min.

Ah, det förklarar saken. Fick min nu i morse. :)

Min dröjde också, och nu kan jag inte logga in. Är det fler som har problem. Det verkar inte vara lösenordet som felar.

Jag fick min på en gång.

Huvudfoting

Någon som vet om childrenshouse.se kommer köra sin ta 3 betala för 2 igen?

Vill minnas att dom körde en nov/dec förra året

/W

andreaseldh

Detta inlägg passar i ganska många trådar men det mest centrala är ett kommande erbjudande på LEGO Store Mall of Scandinavia, så jag hoppas att detta är den bästa tråden att skriva i.

Under mitt besök idag fick jag beröm för min fina tröja, Swebricks svarta. Det var en fröjd att i lugn och ro kunna packa sin PaB-mugg med en 3001 för mycket så den blev oval. Jag hade grundat med 3068b och 3741, och innan jag satte på locket fyllde jag mellanrummen med ögon-98138 och 85984. Jag har tyvärr ingen smartphone, så jag kunde inte kontrollera om vårt Google-dokument fortfarande stämmer. Det blev även en , men sedan upptäckte jag att de tyvärr saknar en vara som jag måste köpa på nätet: . Men nu till erbjudandet!

27 till 30 november på LEGO Store Mall of Scandinavia gäller:

  • Om du handlar för 200 kr får du en väggkalender
  • Om du handlar för 720 kr får du även ett pepparkakshus, troligen
  • Om du handlar för 1200 kr får du även 5% rabatt

darthmortar

Någon som har koll på Black Friday-erbjudanden? Jag såg att BR hade 20%
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

robinnilsson403

Citat från: darthmortar skrivet 25 november 2015 kl. 19:15
Någon som har koll på Black Friday-erbjudanden? Jag såg att BR hade 20%

Skulle tydligen inte gälla Lego. TrU skulle ha 25%, men jag misstänker att även de kommer att undanta Lego. Såg någon intern notis om det när jag var där senast.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

x_inteduplo_x

Kommer BR ha en 25% rea nu i december? Och hur brukar det se ut efter jul med rabatter och så?

mossarp

#87
Br ny rea!  :)

Få 25% rabatt på alla LEGO set*
från fredag till söndag

Besök en BR-butik någon gång mellan fredagen den 11 December och söndagen
den 13 December så får du 25% rabatt på alla LEGO set.*

* Gäller alla LEGO set men inte redan nedsatta varor


Verkar vara endast i butik och ej på nätet.

byStfn

Citat från: mossarp skrivet 09 december 2015 kl. 08:40
Verkar vara endast i butik och ej på nätet.

Ser faktiskt ut att vara rabatterat på nätet nu på i stort sett alla set.

Skafte

Enligt annons i tidningen gäller det webshop också.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.