Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Jag har beställt en sån .   ;D
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Magnus den store

Citat från: micke skrivet 19 april 2012 kl. 22:56
Citat från: Magnus den store skrivet 19 april 2012 kl. 21:17
Jag har beställt en sån .   ;D

Från en Svensk butik eller varifrån?
Nej, ChromeBricks på BL. Jag är bortrest när den släpps i Sverige så jag tar en genväg. Om man kollar på prisguiden så är det en rykande åtgång.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

JohanW


Hjälpte dottern att få mest för sina hårt ihopsparade pengar. Så det blev en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=3315-1 för 540:-

Tobbe Arnesson

Hehe. Jag har blivit familjens Legoinköpare när något av syskonbarnen fyller år, de får mycket mer klossar nuförtiden. :)
Blogg: Robotkampen

Woodpicker

Var i en ny leksaksaffär och köpte Stephanies bil och lite Duplo. Fick på köpet två butiksvimplar 200x58 & 200x88 cm och även en matta som var 70x100cm, allt till priset av gratis!!
Riktigt nöjd idag :)
Technic-freak, Samt City & 6-wide ;)

Valrukh

Citat från: Woodpicker skrivet 20 april 2012 kl. 11:09
Var i en ny leksaksaffär och köpte Stephanies bil och lite Duplo. Fick på köpet två butiksvimplar 200x58 & 200x88 cm och även en matta som var 70x100cm, allt till priset av gratis!!
Riktigt nöjd idag :)
Får jag fråga var den nya leksaksaffären ligger någonstans? Örebro?
Alla är vi barn i början, och sen växer vi upp och fortsätter bygga med Lego.

Woodpicker

Citat från: Valrukh skrivet 20 april 2012 kl. 15:01
Citat från: Woodpicker skrivet 20 april 2012 kl. 11:09
Var i en ny leksaksaffär och köpte Stephanies bil och lite Duplo. Fick på köpet två butiksvimplar 200x58 & 200x88 cm och även en matta som var 70x100cm, allt till priset av gratis!!
Riktigt nöjd idag :)
Får jag fråga var den nya leksaksaffären ligger någonstans? Örebro?

Klart du får! leksaksaffären heter Leklådan och ligger på Skolgärdesvägen 4 i Karlskoga :D
Technic-freak, Samt City & 6-wide ;)

Jesperallen

Beställde på BL ett 60-tal 6091 i grått.

Tie Fighter

Citat från: Jesperallen skrivet 22 april 2012 kl. 23:32
Beställde på BL ett 60-tal 6091 i grått.
Grått!! hur går det?...länge sedan vi fick oss en uppdatering av bygget.

Jesperallen

Jo det går bra, förhoppningsvis kan jag presentera nästa färdiga etapp inom ett par veckor.

insurrection

Var i köpenhamn i helgen och besökte självklart Lego-butiken. Blev en PaB-burk modell större och 2st brickseparators. Mycket bitar som passade mig på PaB-väggen, nu ångrar jag nästan att jag inte köpte mer...

dalle

Passerade Lekplaneten (fd Lekia) i Uppsala.
Två minifigs i serie 7 och 6858 slank med.

lindyhep

Hrrrmmm.....jag tänkte skriva att jag nu sitter med ett snyggt hårspänne och ett armband som kom hem idag men att jag inte köpt något idag men så kom jag på....jag passerade visst lego-hyllan på Ica Maxi som fortfarande hade kvar ett gäng minifigs serie 3 o 4 för 9.90. Så jag har visst ändå handlat lego idag :) Ett gäng till mig och ett gäng att lägga undan eftersom sonen talat om att han när han skall ha kalas vill ha minifig-letning som på förra kalaset. (Den gången med bricklinkade minifigs och då kommer man väl kanske undan under 9.90 men det var också mer jobb.)

styrbjörn

Köpte en minifig serie 7 (hade inte med mig mer pengar :'( ). Det blev en valkyria! Kände aztekkrigaren :'(. Lindyhep vad orättvist! Har varit på två maxi men hittar bara serie 3! Dessutom kostade de 20 kronor på ett ställe!!!!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.