Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne


Lovlan

#1022
Idag byggdes det en liten :)


Colligo


Larry Lars



Jag tycker det är ett trevligt parts pack med några saker som är ganska "rare".
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Tufs

En fråga angående Batman. Jag har sett bilder, reklam för Lego Batman spelen. Där han har blå mask och kappa och grå kropp. Finns denna färg kombo i något Lego set? Och i så fall vilket. Är mycket intresserad!

swestar

Citat från: Tufs skrivet 08 februari 2015 kl. 21:16
En fråga angående Batman. Jag har sett bilder, reklam för Lego Batman spelen. Där han har blå mask och kappa och grå kropp. Finns denna färg kombo i något Lego set? Och i så fall vilket. Är mycket intresserad!
kanske?
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Risgrynsgrot

Citat från: Tufs skrivet 08 februari 2015 kl. 21:16
En fråga angående Batman. Jag har sett bilder, reklam för Lego Batman spelen. Där han har blå mask och kappa och grå kropp. Finns denna färg kombo i något Lego set? Och i så fall vilket. Är mycket intresserad!
Denna? http://www.bricklink.com/ML/sh111.jpg?2
Finns i detta set:

Tufs

#1028
Nämen se där! Tackar så mycket!  ;D är ganska precis det jag söker. Får ta och hitta det setet i en butik i morgon.

andreaseldh

Citat från: Tufs skrivet 09 februari 2015 kl. 10:41
Nämen se där! Tackar så mycket!  ;D är ganska precis det jag söker. Får ta och hitta det setet i en butik i morgon.

Eller så köper du ett lite dyrare set...

Tufs

Citat från: andreaseldh skrivet 09 februari 2015 kl. 23:46
Citat från: Tufs skrivet 09 februari 2015 kl. 10:41
Nämen se där! Tackar så mycket!  ;D är ganska precis det jag söker. Får ta och hitta det setet i en butik i morgon.

Eller så köper du ett lite dyrare set...

Jo, jag såg det också, vill ju hellre ha det. Men det är mest Batman i sig jag är ute efter. :)
Då jag inte lyckades hitta när jag var ute idag så kom jag hem med . Tycker den är riktigt häftig, men kände ändå när jag byggde den att "det här kunde man ha gjort annorlunda". Något som jag snart kommer ge mig på. :) Och klistermärken tycker jag inte om.


Markus

Blev precis klar med både och
Trevligt bygge måste jag säga  :)

Mikael Sol


andli

#1033
033 med original kartong !! (533-2 kom med på ett hörn.)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

CopMike

med snygg kartong, orginalbitar och bra instruktion. Saknade endast RENAULT stickern!
237 st bitar på bara 10 steg i byggbeskrivningen, inte helt lätt!
Och den saknar ratt ;D!

391
by CopMike66, on Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.