Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnusengstrom

Citat från: Anders67 skrivet 29 juli 2014 kl. 23:43
Netto butikerna verkar alla ha fått en kartong med polybags, i kartongen finns det tre påsar av följande set, creator flygplan , creator kat , batman Batwing, star wars Anakin's Jedi Interceptor, friends Stephanie's Bakery Stand, hobbit legolas, Spider-Man, chima Gorzan's Walkersamt en city polis Police ATV! Har jag glömt någon?

Citat från: Tunguska skrivet 28 juli 2014 kl. 10:23
Netto säljer tydligen polybags för 30kr/st just nu. Reklambladet visar , , , , och , men huruvida denna bild är överensstämmande med det faktiska utbudet ska jag låta vara osagt då jag inte haft vägarna förbi någon butik.

Är inte helt hundra men friends animal serie fem har dom en låda av också fått, vart in på två netto här i Helsingborg och båda hade animal serien.

Anders67

Citat från: o0ger skrivet 31 juli 2014 kl. 00:42
5st ordrar på BL. Ska bygga lite hus i riktig plast för att ta med till Uppsala.
+1

Magnus den store

21109 Exo Suit och en Mini Cooper Mini på köpet.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Eigenbrötler

Citat från: Magnus den store skrivet 01 augusti 2014 kl. 09:00
21109 Exo Suit och en Mini Cooper Mini på köpet.

samma här, men den var slut i lager...
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Muede

/ Muede

dalle


swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

insurrection

La order på 3 exosuits (från lego) och lika många benny's spaceship (från swebrickshoppen), NCS here I come!

MartinAberg

Blev en (Hulkens labbkross) på GeKås igår.
499:- kändes överkomligt.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Illuwatar

Beställde en Exo Suit på Lego Shop. Slank även med en , framförallt för "robotens" (eller vad det nu är) rustning. Fick en Mini Mini-Cooper och fri frakt på köpet...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Martin

Idag kom min första Bricklink order!
Jag kommer att göra en uppdatrering i min "Displaya Lego" tråd. så att ni får se slutresultatet när jag byggt klart :)
(det skall vara till en lego tavla)


swestar

Anlände en liten BL order idag  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

bileam

Två Horizon Express...  ;D

dalle

Fick beställningen av Exo-suit mm på posten. När jag tidigare i dag var i Norrköping så köptes en med pyjamas Emmet polybag på köpet.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.