Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

Hamnade ofrivilligt i Gävle över kvällen eftersom bilen packade ihop. Men det var inte helt misslyckat: jag hittade S5 CMF snowboardaren, gympatjejen, clownen och ödlemannen.

Eigenbrötler

winter village market, så nu har jag alla winter village set, och så partar jag ihop holiday train :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Stigge72

En liten minisemester till Köpenhamn resulterade i ett besök i legoaffären på Ströget och en Sopwith Camel (även om det står på kvittot att det är en VW Camper van), en Ecto-1 och en stor burk blandat "smågodis". På köpet kom en liten Chima-påse med en eldcykel.
Lite längre ner (eller är det upp?) på Ströget finns en BR, som sålde Mixels serie 2, 3 för 75 danska, så det fick bli 9 sådana också...

Risgrynsgrot

Var inne på Åhlens, köpte den sista de hade, sedan var jag inne en sväng på BR där de hade för 350, halva priset.  ;D

Illuwatar

Hittade en på rean på Åhlens City, Stockholm. Nedsatt plus extra 30% på rean. Fanns några kvar när jag gick därifrån...

Har även utökat min samling Olive Green via BL, så en tredje stridsvagn är på gång... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

o0ger

Som så många andra har jag handlat lite på Åhléns. Blev en och en i Karlskrona. Riktigt bra pris!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Martin

Inhandlade dessa under min semester på fastlandet :D

swestar

Citat från: Illuwatar skrivet 25 juli 2014 kl. 07:29
Hittade en på rean på Åhlens City, Stockholm. Nedsatt plus extra 30% på rean. Fanns några kvar när jag gick därifrån...

Har även utökat min samling Olive Green via BL, så en tredje stridsvagn är på gång... :)
Låter bra det  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Dark_Link

Snokade runt lite på Åhléns rea på rea.
2x
2x
2x

insurrection

Plundrade (ytterligare) en nettobutik på legolas greenleaf-påsar, införskaffat 8st nu totalt. (Verkar finnas max 3 påsar per butik).

Martin

Är mycket besviken att vi inte har Netto på Gotland just nu! Hade speciellt velat ha Chima påsarna :(

Magnusengstrom

Citat från: Martin2988 skrivet 29 juli 2014 kl. 21:53
Är mycket besviken att vi inte har Netto på Gotland just nu! Hade speciellt velat ha Chima påsarna :(

Hur många vill du ha? har två netto i närheten.

Martin

Hur många olika finns det? Två av varje hade varit guld, så att jag kan öppna en att displaya i samlingen och spara en i mint condition :)

Anders67

#4513
Netto butikerna verkar alla ha fått en kartong med polybags, i kartongen finns det tre påsar av följande set, creator flygplan , creator kat , batman Batwing, star wars Anakin's Jedi Interceptor, friends Stephanie's Bakery Stand, hobbit legolas, Spider-Man, chima Gorzan's Walkersamt en city polis Police ATV! Har jag glömt någon?

Citat från: Tunguska skrivet 28 juli 2014 kl. 10:23
Netto säljer tydligen polybags för 30kr/st just nu. Reklambladet visar , , , , och , men huruvida denna bild är överensstämmande med det faktiska utbudet ska jag låta vara osagt då jag inte haft vägarna förbi någon butik.

o0ger

5st ordrar på BL. Ska bygga lite hus i riktig plast för att ta med till Uppsala.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.