Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

de Gothia

blev cmf 9! 2 forestmaiden, 4 good knight, en ceasar, en sjöjungfru, en sierska! nu är det bara att vänta på att de ska komma på posten! hoppas de dyker upp innan helgen! :)

Jonsson

Begav mig till Leklust-butiken i Gränby Centrum för att kika in nyheterna och åkte hem med efterlängtade som bitmässigt är ett ganska litet set men väl så trevligt, stancen på hojen är riktigt snygg och lite kul med lite nya bitar. :)

Dock har den redan blivit en motard med street-däck eftersom grusdäcken numera sitter på min Kawasaki-moc. ;D

Wineyard

Citat från: de Gothia skrivet 10 januari 2013 kl. 21:18
blev cmf 9! 2 forestmaiden, 4 good knight, en ceasar, en sjöjungfru, en sierska! nu är det bara att vänta på att de ska komma på posten! hoppas de dyker upp innan helgen! :)
Dyrt?

Kvarnbacka

Citat från: b0D3N skrivet 10 januari 2013 kl. 20:19
299:- för sista exemplaret på Coop Forum i Piteå... Ganska bra deal tyckte jag  :)

Grattis!
(en aning avundsjuk...  ;))

de Gothia

Citat från: Wineyard skrivet 10 januari 2013 kl. 21:44
Citat från: de Gothia skrivet 10 januari 2013 kl. 21:18
blev cmf 9! 2 forestmaiden, 4 good knight, en ceasar, en sjöjungfru, en sierska! nu är det bara att vänta på att de ska komma på posten! hoppas de dyker upp innan helgen! :)
Dyrt?

320 inkl frakt. warehouse 19 var det. 39 för forest maiden var bra tyckte jag med tanke på hennes ringa antal i lådorna... känns som hon kommer bli dyrare framöver...

Prinsessan Fiona

Nu har jag hjälpt Åhlens att tömma sina hyllor lite. Med halva reapriset blev det hyggliga priser och några fulla påsar då jag råkade köpa fler en ett ex av några set... Även om totalsumman blev lite högre än den borde är jag nöjd för nu är presentskåpet välfyllt.
(115:-), (115:-), (85:-), (199:-), (35:-), (35:-), (45:-), (45:-), (45:-), (45:-), (45:-), (85:-), (275:-), (35:-), (45:-), (45:-)

o0ger

Citat från: Prinsessan Fiona skrivet 11 januari 2013 kl. 12:53
Nu har jag hjälpt Åhlens att tömma sina hyllor lite. Med halva reapriset blev det hyggliga priser och några fulla påsar då jag råkade köpa fler en ett ex av några set... Även om totalsumman blev lite högre än den borde är jag nöjd för nu är presentskåpet välfyllt.
(115:-), (115:-), (85:-), (199:-), (35:-), (35:-), (45:-), (45:-), (45:-), (45:-), (45:-), (85:-), (275:-), (35:-), (45:-), (45:-)

Vilket Åhléns är detta? Eller gäller det alla?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Prinsessan Fiona

Citat från: o0ger skrivet 11 januari 2013 kl. 13:09
Citat från: Prinsessan Fiona skrivet 11 januari 2013 kl. 12:53
Nu har jag hjälpt Åhlens att tömma sina hyllor lite. Med halva reapriset blev det hyggliga priser och några fulla påsar då jag råkade köpa fler en ett ex av några set... Även om totalsumman blev lite högre än den borde är jag nöjd för nu är presentskåpet välfyllt.
(115:-), (115:-), (85:-), (199:-), (35:-), (35:-), (45:-), (45:-), (45:-), (45:-), (45:-), (85:-), (275:-), (35:-), (45:-), (45:-)

Vilket Åhléns är detta? Eller gäller det alla?

Jag fyndade i Göteborg, men jag tror att halva reapriset gäller alla varuhus.

styrbjörn

Idag kände jag på CMF s 3 o 9... Forest maiden, Caesar och alv var inte dåligt för 10 min...

Illuwatar

Inte riktigt Lego, men dessa ska enligt många på Eurobricks passa på Lego-fälgar (de som bland annat används i Unimog ): http://store.rc4wd.com/Rok-Lox-19-Comp-Tires_p_696.html. Visst, det är tredjeparts-delar, men det förstör inga bitar i alla fall. Och är ett billigare alternativ till Power Puller-däcken om man vill ha något större på sin 4x4...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Barbaroux

#3460
Tack för tipset om rea på Åhhlens. Tyvärr fanns det ingen Tie Fighter på mitt lokala varuhus men jag får vara nöjd ändå. Köpte , , , , , och för 936,50.  :D

andli

Coop Häggvik hade inte mycket kvar av sitt 40% rea sortiment..
Och nu har de 2 st mindre :)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

zingoalla

Har själv inte köpt något men hoppas att min man har gjort bra fynd på Åhléns rea!  ;D

Pekblom

Köpte en Ninjago 9448 Samurai Mech på Coop Häggvik i går kväll.
i dag blev det någon mussepig tidning med en lego (ninjago) gubbe.

Vibora

#3464
Citat från: zingoalla skrivet 11 januari 2013 kl. 15:41
Har själv inte köpt något men hoppas att min man har gjort bra fynd på Åhléns rea!  ;D

Det blev en räd på ortens båda Åhlens. Kom hem med , , , , , (2 st), , , , och två gratis för totalt dryga 900 kr.

Jag såg även en skum typ som mycket målmedvetet dök ner bland legot och systematiskt valde ut det han skulle ha. ;) Jag var tvungen att fråga om han var swebrickare, och det visade sig stämma. :D Kul att ha mött en swebrickare irl för första gången.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.