Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Hassel

Köpte en lite överfylld PaB burk när jag var på MoS idag. Min katt är mycket  intresserad av den :P

raarghh

Fick bli en löningsdagen till ära.

humlan

Passerade Lego-avdelningen på Maxi idag, där låg det ett som var nedsatt till 699:-, sen har de 25% på all Star Wars så den hoppade ned ytterligare ett snäpp.. Lägg till en 5%-kupong som jag hade med mig för de 20 kilo (cirka) med hundmat jag också köpte, så kändes priset rätt fint :P
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Surf Green

Citat från: raarghh skrivet 25 april 2016 kl. 21:13
Fick bli en löningsdagen till ära.

Var köpte du den och vad kostade den? :)
Är också sugen på den nämligen...

SvanteOlof

som är min första batman någonsin. Catwoman såg söt ut på omslaget och ja lite så tänkte jag. Jag har gömt den i handskfacket då jag fått order om att inte köpa mer lego denna månad. Samt för att ha på jobbet.
ordvits: studsmatta = 4186

raarghh

Citat från: Surf Green skrivet 27 april 2016 kl. 09:07
Citat från: raarghh skrivet 25 april 2016 kl. 21:13
Fick bli en löningsdagen till ära.

Var köpte du den och vad kostade den? :)
Är också sugen på den nämligen...

Köpte min på Bamba.se för 799:-
Riktigt snyggt bygge.

https://www.bamba.se/product.html?product_id=13512

Laggeman

LaFerrari
McLaren P1
Porsche 918 Spyder
458 Italia GT2
Distrubutör för TUPPERWARE i Skåne (, Öland, Gotland & Blekinge).

SvanteOlof

Citat från: Laggeman skrivet 28 april 2016 kl. 12:58
LaFerrari
McLaren P1
Porsche 918 Spyder
458 Italia GT2

är min favoritbil. jag har moddat den ganska mycket fram och tillbaka sedan jag köpte den. den är fin. roliga lösningar.
ordvits: studsmatta = 4186

Laggeman

Citat från: SvanteOlof skrivet 28 april 2016 kl. 13:01
Citat från: Laggeman skrivet 28 april 2016 kl. 12:58
LaFerrari
McLaren P1
Porsche 918 Spyder
458 Italia GT2

är min favoritbil. jag har moddat den ganska mycket fram och tillbaka sedan jag köpte den. den är fin. roliga lösningar.

Köpte dessa för att komplettera 4 andra bilar jag köpt nyligen, , , & . :)
Kan ju tillägga att jag de senaste 10 dagarna har köpt 2 set också förutom alla Mixels Serie 7. ;)
Distrubutör för TUPPERWARE i Skåne (, Öland, Gotland & Blekinge).

Surf Green

Köpte idag Ghostbustershuset!
Betalade 2431:- på lekia i hbg.
Tyckte det var för bra pris för att stå emot :)
De hade den nedsatt 20% och sen hade jag en kupong från Idrottsrabatten som gav mig ytterligare 20%. Trodde inte det skulle gå för de nekade mig rabatten på lekia på Väla centrum där de sa att den inte gällde på redan nedsatt lego.  Men det beror nog på var och vem som står i kassan. :)

Silence101

Kunde inte låta bli en The council of Elrond. 399:- på Eko i Fjälkinge. Finns en kvar på hyllan.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Jesperrydhog

#5936
Jag Köpte både 60105 och 60107(Brickset). På ICA Maxi i Mellbystrand utan för Laholm. 

raarghh





fick jag för ynka 260kr då Ica Maxi hade 25% på allt Star Wars-relaterat så jag kunde inte stå emot. Dom kanske har det fortfarande, ett tips till er som vill köpa nya Tie Fightern för typ 520 spänn.


inhandlades förra veckan.

erik1107

Kom äntligen över ett parti blandlego till rimligt pris, 8kg för 1000 kr. Var inga jättefynd i det förutom en komplett med många ovanliga mörkblå bitar. Nu gäller det bara att fundera på vad de kan användas till :)

o0ger

Citat från: erik1107 skrivet 02 maj 2016 kl. 19:34
Var inga jättefynd i det förutom en komplett med många ovanliga mörkblå bitar. Nu gäller det bara att fundera på vad de kan användas till :)

Där har du ju några dyrgripar. De mörkblå valven är ju värda en del ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.