Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

ByggareDan

Råkade köpa 2st Batman för 89:-st på Webhallen, var provset för och se om jag fastnar för SuperHeroes, tror inte det men man ska väl aldrig säga aldrig  ::)

/ByggareDan

Carl T

Det blev ett par Castle Fortaan för 99 kr/st på Jättekul i Lund. Funderade på att ta fler men jag behöver inte hur många som helst.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Skafte

Citat från: Carl T skrivet 27 december 2012 kl. 21:22
Det blev ett par Castle Fortaan för 99 kr/st på Jättekul i Lund. Funderade på att ta fler men jag behöver inte hur många som helst.

Det gör jag... Runt 1000.  :P

Gorba

Igår var jag nere till den lokala leksaksbutiken och köpte till min kommande Legostad.

=)

Carl T

Citat från: Skafte skrivet 27 december 2012 kl. 22:40
Citat från: Carl T skrivet 27 december 2012 kl. 21:22
Det blev ett par Castle Fortaan för 99 kr/st på Jättekul i Lund. Funderade på att ta fler men jag behöver inte hur många som helst.

Det gör jag... Runt 1000.  :P

Då föreslår jag att du kör till Lund med en lagom stor bil och fyller den. :D
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

marpe

Citat från: lindyhep skrivet 27 december 2012 kl. 00:15
Jag har 2 av 6 liggande på utlämningsställe. De andra 4 vet jag inget mer om......
De kommer väl så småningom skulle jag tro. Förra vändan kom inte heller alla samtidigt.
.......
Fick mejl från cdon. Kalendern är slut hos leverantör. Oviss leveranstid.
Hoppas att ordern inte stoppas helt.

lindyhep

Citat från: marpe skrivet 28 december 2012 kl. 11:23
Citat från: lindyhep skrivet 27 december 2012 kl. 00:15
Jag har 2 av 6 liggande på utlämningsställe. De andra 4 vet jag inget mer om......
De kommer väl så småningom skulle jag tro. Förra vändan kom inte heller alla samtidigt.
.......
Fick mejl från cdon. Kalendern är slut hos leverantör. Oviss leveranstid.
Hoppas att ordern inte stoppas helt.

Intressant. Jag har inte fått nåt sånt. Eller hört nåt annat om de 4 kvarvarande heller för den delen.

MartinAberg

Var i Ullared idag så det fick bli en för 109:-

Vibora

Citat från: marpe skrivet 28 december 2012 kl. 11:23
Citat från: lindyhep skrivet 27 december 2012 kl. 00:15
Jag har 2 av 6 liggande på utlämningsställe. De andra 4 vet jag inget mer om......
De kommer väl så småningom skulle jag tro. Förra vändan kom inte heller alla samtidigt.
.......
Fick mejl från cdon. Kalendern är slut hos leverantör. Oviss leveranstid.
Hoppas att ordern inte stoppas helt.

Samma besked på sex av tio kalendrar. Fyra har levererats.

Ozp

Fick hem Grand Emporium idag från Roliga Prylar.
Snabb leverans, beställde på kvällen på juldagen.

insurrection

#3385
Hade VIP-poäng som går ut vid årsskiftet, så jag köpte (väldigt) lite PaB, lite men de vart iaf gratis!

mordatre

Är VIP poäng tidsbegränsade?
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

studbringer

Citat från: mordatre skrivet 28 december 2012 kl. 21:55
Är VIP poäng tidsbegränsade?

Japp från "faq:en" står det iaf:

Do my points ever expire?
Yes, all VIP Points expire on December 31st two years after the year in which they were earned. Before this happens, the LEGO® Group will notify you via the email address you provided during registration. Members that join the VIP Program via a LEGO Store or phone order, and subsequently do not register their card number online within one (1) year of joining the Program, will have their points expire and their point balance reset to zero.

mordatre

Ah tackar. Då får man iallfall e-mail före det sker.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

o0ger

Köpte från www.pixmania.se idag. Blev helt plötsligt lite rädd att de skulle ta slut.

Fick betala 1371 SEK inklusive frakt.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.