Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Art Vandelay

Fick hem Pit Droid och Battle Droid .
Måste fixa nya gummiband bara för de var helt uttorkade.

mordatre


Var nere hos lokala handlaren och klämde på några serie 7 påsar. Har inte öppnat dem ännu men jag tror jag fick tag på 3 rymdgubbar, 1 säckpipegubbe, 1 kaninkille, 1 ond riddare samt 1 figur jag inte kommer ihåg. 
De hade även fått in några av superheroes seten men jag skrattade nästan högt när jag såg att de tog 499:- för setet med Wolverine. Knäppt att de kan sätta sådant pris när normalpris är 349:-. Är helt nöjd med att jag beställde det för 165:- från Amazon i förrgår.  ;D

Nu ska bara barnen ocj frugan somna så jag kan öppna serie7 påsarna.  8)
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Kwagge

#2822
Var en sväng på Kronprinsen i Malmö när dottern simmade..   Till min glädje hade de för "endast" 279...

En sådan kartong och två serie7 till barnen gick jag glad tillbaka till simhallen med... :)

styrbjörn



styrbjörn

Den här gången hade jag pengar med mig- och kände på två påsar- aztek i den första och vikingakvinna i den andra ;D Snacka om tur...

AndersI

En för halva priset på Barnens Hus i Eskilstuna (Jenny ville ha strutsarna).

marpe



Record

Köpte några Superheroes set, från hiko+bokextra.
2st .
3st .
1 st .
1st .
1 st .

köpte även ett +, tog även med 16 st minifigs serie 7.

var ute i affärer idag, det for med 1 st , på 50%. + 1 heroica set jag inte minns nr på. :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Myko

Köpte de tre Marvel-set som finns i Sverige på SkaViLeka. Tänkte köpa Cap's Avenging Cycle på Amazon men såg hur mycket jag hade på kontot redan fem dagar efter lön och konstaterade att det var bäst att låta bli. Hoppsan!

bjomark77

Jag köpte det inte idag men fick hämta det på posten i dag i alla fall.

1 , 1 och en låda med nya minifigurer.

Skafte

#2832
Jag köpte , City Park Café. Nedsatt en hundring till 249 på Lekia Leklust ska det vara, i hela landet. Få se om det kan bli ett bidrag till Friends- tävlingen.

lindyhep

Nähädu. Det Lekia jag var inne på för att titta på exakt det settet hade minsann inga lappar om nåt nedsatt. *sur* Annars hade jag också handlat. Har en som fyller 5 på torsdag som skulle bli glad för det.

Skafte

Felåt. Leklust, inte Lekia... :-[

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.