Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

micke

Citat från: Skrytsson skrivet 05 april 2011 kl. 23:17
Citat från: micke skrivet 05 april 2011 kl. 23:10
samt 10 Hockeyspelare

Ska du också göra ett Hockeyteam?  ;)

Tänkte bygga en hockeyarena till min stad
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke


micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Peacegrove

Kunde inte låta bli. En ensam i hyllorna hos Lekia i Farsta Centrum. Mitt första tågrelaterade set någonsin. Riktigt nöjd, får minus för klistermärken. 3 st Serie 3 & 4 fick också följa med.

Record

Idag köpte jag en tågväxel(7996) ny i kartong på 50% rea, 115kr.

I tisdags köpte jag 24 st minifigures S4
Friskt satsat, hälften vunnet..

Illuwatar

Vindrutorna till Snowspeedern är nu beställda - dök upp två på BL, så det var bara att slå till...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

micke

Idag fyndade jag en 7286 Prisoner Transport och en 8214 Gallardo. Fick också hem några BL orders
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skrytsson

Citat från: Illuwatar skrivet 07 april 2011 kl. 19:08
Vindrutorna till Snowspeedern är nu beställda - dök upp två på BL, så det var bara att slå till...

124 kr/st? Fy, vad saftigt  ;)

Skafte

Woody's Roundup! för 350 spänn var lite för bra för att hoppa över. En musketör och en målare också. Jag trodde jag klämt fram en skyddsdräkt-kille, men det var en målare. Fingertoppskänsla...

Wineyard

Var på genomresa i huvudstaden idag, och hittade för 449 kr och för 180 kr på BR. När jag gick till kassan hon butiksbiträdet scannade varorna stod det 360 kr. Jag tänkte först; Oj, vad billigt det blev, det är säkert någon speciell rea idag. På vägen mot Uppsala kom jag på att det var helt absurt billigt, och upptäckte att hon scannat den billigare 2 gånger. Årets kap?

Skrytsson

#1405
Citat från: Wineyard skrivet 08 april 2011 kl. 01:00
Var på genomresa i huvudstaden idag, och hittade för 449 kr och för 180 kr på BR. När jag gick till kassan hon butiksbiträdet scannade varorna stod det 360 kr. Jag tänkte först; Oj, vad billigt det blev, det är säkert någon speciell rea idag. På vägen mot Uppsala kom jag på att det var helt absurt billigt, och upptäckte att hon scannat den billigare 2 gånger. Årets kap?

Härligt  ;) Vilket BR var det?

Wineyard

Det i Gallerian, vid Sergels torg

Illuwatar

Några BL-beställningar gick iväg idag - nu när Snowspeedern närmar sig sitt slut så är det dags för nästa UCS-replika: Millennium Falcon... (skippar X-Wing så länge då den innehåller lite för mycket udda saker). Passade på att bland annat nyttja fri-frakten hos ManGioBricks - fick ihop skapligt antal bitar där för MF.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Myko

Köpte 6 stycken serie 4 på BR i Jakobsberg. Försökte använda prickarna för att undvika dubletter men de är ju otroligt svåra att se. Fick 2 x konstnär, fotbollspelare, hockeyspelare, vetenskapsman och varulv.

micke

Fick idag tag på två stycken, 3648 Police Chase  :)
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.