Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

humlan

Min Maxi (Luleå) hade fått in polybags, så jag köpte brett och det blev en av varje utav , , , , , , ...
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

TrickBrick

Lite nöd med dagen  :D

Hämtade nyss hem & .

På vägen hem stanna jag till på ICA MAXI Arlandastad där blev det 8st & 4st

MartinAberg

Köpte mig en The Batcave i födelsedagspresent till mig själv idag :)

cptCalavera

Plockade upp en på en loppmarknad idag, för en femma.
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

malmen

Efter ett snabbstopp i byn slank det ned en Legolas polybag och 2 Heroic Knight från Serie 9 :)

malmen

Köpte 3st i tron om att de 2 x 88292 var i Bright Pink, men det visade sig vara Medium Lavender istället :-/
Men men, mer LEGO blev det i alla fall ;D

o0ger

Köpte idag , och , alltså Krader, Seismo och Shuff!

Måste testa att bygga Cagsters Max ju!

Kommer nog samla på mig alla de här små gynnarna.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Teabox

Beställde tre NinjaGo set häromdagen. , och .

malmen

Egentligen igår, men det blev 10st på Rusta för 9,90kr/st och på Fyndmagasinet (lokal butik i Varberg) lyckades jag klämma fram de jag saknade från Serie 2 (, , , , ,), klämde även fram 4st och av bara farten fick jag även med mig 2st Friends polybags .

o0ger

Köpte precis UCS B-Wing Starfighter på TRUs rea. Priset blev 1649 inklusive rabatt och frakt.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mechamike

Fick bli en Townhall    ;D
Var sugen på B-wingen men jag har ingen plats att displaya den >:(
?

Anna

Handlade också en del på TRU rea på nätet, skönt att slippa trängas i butiken.
Jedi Defender-class Cruise (Bra pris då den redan var nedsatt med 200 kr, så 675 kr)
Fraktflygplan Kul att bygga något annat än hjulfordon i technic.
Pälsdjur Kunde inte motstå


Anna

Jag funderade också på b-wing, men fastnade i samma resonemang, ingen plats att ställa den.

o0ger

B-wingen är ett bra parts-pack också :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anna

Citat från: o0ger skrivet 29 mars 2014 kl. 09:24
B-wingen är ett bra parts-pack också :)
Iofs men personligen har jag svårt att använda stora set som är gjorda för display som parts-pack. När Town Hall kom ut och de hade en annan prissättning(misstänkte att den var för låg)  så köpte jag två stycken, den andra för part-pack, vad hände. Jo den ena byggdes upp som den skulle och den andra ligger fortfarande orörd i lådan.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.