Vad fick du för LEGO när du fyllde år?

Startat av Måns.S, 24 Augusti 2010 kl. 21:53

Föregående ämne - Nästa ämne

KizzE

nu när jag fyllde 23 fick jag av dottern och grabben, mycket uppskattat (Grabben som valde, dottern är för liten)

dalle

Senast det hände var 30 år sedan. Men idag fick jag av familjen. Tack.

Joge

Senast det hände mig var nog 32 år sedan, när jag (om jag minns rätt) fick i födelsedagspresent. Nu får jag köpa mina egna. :)

Skafte

Omgivningen ger mig aldrig något, de är nog rädda att köpa fel... Men jag fick lite kontanter så jag gick rtill Leklust och köpte Corporate Alliance Tank Droid på rea (199) och ett gäng mindre spel för halva priset, 64kr (Sunblock, Kokoriko och Banana Balance).

Sen hade jag missat att 25% på SW på Åhléns bara var till i söndags, så då väntar jag med Mandalorian Speeder. Hittade istället fyra DVD med Professor Balthazar för en hundring på ÖB.  :)

Mirre

Jag fick fyrhuset och frukost på sängen idag! Hurra vad jag blev glad.

jalappe

Hehe, grattis där! Ser ut som ett trevligt set, det där fyrhuset:-)

AndersI

Idag är en historisk dag! Jag fick LEGO i födelsedagspresent av min syster, även om det var mest på skämt.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Kvarnbacka

Min bror har varit på Nya Zeeland och köpte med en passande souvenir till mig: The Hobbit-spelet :)

Record

Citat från: AndersI skrivet 08 Februari 2014 kl. 23:16
Idag är en historisk dag! Jag fick LEGO i födelsedagspresent av min syster, även om det var mest på skämt.

Grattis AndersI!Jjag väntar fortfarande på mitt första lego som födelsedagspresent, kanske dags att börja önska, det är bara 1 månad kvar :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

cptCalavera

Inte en födelsedagspresent. Men väl en vardagspresent av flickvännen innehållandes Grottmannen från första serien minifigurer, samt hans kvinnliga motsvarighet.  Blev ruskigt glad då jag trott att tjejen mest tycker jag är unerlig som hittat tillbaka till LEGO. :P
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

sjerdna

Statistiskt sett så har det nu vänt och är på väg utför...
Vad passar då bättre än att önska sig (och få) en av systersönerna... Payback time  ;D

#Andreas

andli

Ett par fina gula legovantar! (Hemmastickade)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

cptCalavera

Fick en och en Samt två CMF från movieserien. Även två handplockade minifigs med riktigt trevliga torsos. En yxa och en radiostyrd quadracopter var också med i pakethögen :)
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

swestar

Av min kära sambo blev det lite av varje.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

swestar

Kompis med familj fick jag en fin T-shirt  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram