Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 Augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Citat från: lingonmirakel skrivet 14 Augusti 2026 kl. 23:16Ja, det är biffigt och dessutom fint från alla håll så helst vill man inte ha det intryckt i ett hörn. Har föreslagit för frugan att vårt vardagsrum borde bli displayrum för Lego i stället, men den spontana reaktionen tydde på meningsskiljaktigheter i frågan.
Där har vi alla varit men i ditt fall borde hon backa, väldigt display-vänligt.

jkarlsson84

Inget avancerat men tydligen måste det finnas nån form av toalett om man vill samla några hamstrarDSC_1123~3.jpg

Godtfred

Liten WIP blänkare än så länge, men spelet är igång!

IMG_20260822_202150259.jpg

lingonmirakel

Ska göra ett slags altare där en mindre trevlig gud tillbes och då behövs ljus i mängder! Sånt här är ju så kul att pilla med! Så kul att jag antagligen gjort fler än vad som får plats ;D

IMG_5562.jpg
Instagram: miken_mocs

MrUzagi

Citat från: lingonmirakel skrivet 25 Augusti 2026 kl. 17:03Ska göra ett slags altare där en mindre trevlig gud tillbes och då behövs ljus i mängder! Sånt här är ju så kul att pilla med! Så kul att jag antagligen gjort fler än vad som får plats ;D

IMG_5562.jpg
Jag gillar den brända veken extra mycket av någon anledning.

lingonmirakel

Jobbar på instruktioner till det här 4700-bitarsbygget! Har beställt alla saknade bitar så ska frun få provbygga det och se vilka konstigheter som smugit sig in. Lite dumt att välja ett så stort åbäke som första Rebrickable-bygge men det passar bra då det har några play features och dessutom ett tema som nog attraherar en del andra. Och jag klagar egentligen inte, det är kul här ute på djupt vatten och jag lär mig allt eftersom!

tower-instructions_6.png
Instagram: miken_mocs

CopMike