Ullared, billigt lego (Samlingstråd)

Startat av cesaer, 12 Augusti 2010 kl. 15:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Glumsfield

Okej. Tack! Hittade på Webbhallen för 59 spänn styck, det blir svårslaget, även för Gekås. Möjligtvis en tia billigare, men tveksamt.

crowwlime_

Ja, och med resan i åtanke så blir det inte billigare. (eller allt annat man plockar på sig..)

Glumsfield

Citat från: crowwlime_ skrivet 10 Oktober 2017 kl. 22:42
Ja, och med resan i åtanke så blir det inte billigare. (eller allt annat man plockar på sig..)

;)

darthmortar

Jag tror någon platta kostade 79kr st, men så tror jag också någon kostade 49 eller 59kr st
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Icestoffe

Om någon passerar Ullared får de gärna uppdatera mig på priset på baseplate 48x48 grå ().

Ozp

Citat från: Icestoffe skrivet 04 Mars 2018 kl. 18:23
Om någon passerar Ullared får de gärna uppdatera mig på priset på baseplate 48x48 grå ().

99 kr

Bakgrund

Någon som har varit på Gekås på sistone och kan berätta lite om utbudet? Finns det några Creator Expert-set?

Glumsfield

Nej. Tyvärr. De är väl inte tillåtna att sälja dem kanske.

Byggare M

Någon som vet om det finns Harry Potterlego på Ge-Kås?

robinnilsson403

Citat från: Byggare M skrivet 05 Augusti 2018 kl. 23:23
Någon som vet om det finns Harry Potterlego på Ge-Kås?

Det kom tydligen upp på hyllan igår enligt folk på facebook.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Clarmo

Jag var där igår och då kom det upp några set på hyllan. Bla , , och . Det är de jag kommer ihåg. Fanns inte många utav seten.

Gefle1970

Kostar 80 kronor paketet enl. min fru som fick köpa hem ett gäng igår :D 24/9

MartinAberg

Jag var också nere på GeKås igår, tyvärr blev det bara en snabb sväng förbi LEGO-avdelningen för att spana in Technic-utbudet.
Blev dock positivt överaskad av deras nya upplägg, fick känslan av att LEGO-avdelningen var större nu.
Cobi hade dock fått lite mer utrymme likaså, t.o.m. en display...

Glumsfield

Någon som varit på Gekås senaste veckan/veckorna? Har de sjukhuset (60204) månne?

tac-sat

hej någon som har tips på prisvärt lego på gekås?