Ullared, billigt lego (Samlingstråd)

Startat av cesaer, 12 Augusti 2010 kl. 15:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Clarmo

Citat från: MartinAberg skrivet 10 Maj 2016 kl. 10:04
Dags för Gekås igen, rullar från Göteborg om 10 minuter.
Någon som har några frågor?

Hur utbudet av SW-lego är samt priser?

Teabox

En bild eller två på NinjaGo hyllan skulle vara uppskattat :)

MartinAberg

Bilder på SW och Ninjago kommer ikväll/imorgon.

Clarmo

MartinAberg

Här kommer bilderna.
Först två Ninjago sedan tre Star Wars.
Har ni svårt att se priserna så är det bara att fråga så kollar jag på orginalbilden.

EDIT: Allting blev vridet, ska fösöka greja det...

Clarmo

Var bara lägga huvudet på sned så såg jag galant  :) Jag lyckades även urskilja priserna!! Tack för bilderna

MartinAberg

Citat från: Clarmo skrivet 11 Maj 2016 kl. 08:54
Var bara lägga huvudet på sned så såg jag galant  :) Jag lyckades även urskilja priserna!! Tack för bilderna
Men nu är bilderna åt rätt håll iaf ;)

Clarmo

Citat från: MartinAberg skrivet 11 Maj 2016 kl. 08:58
Citat från: Clarmo skrivet 11 Maj 2016 kl. 08:54
Men nu är bilderna åt rätt håll iaf ;)

Det är mer match när bilderna ligger på sidan....

Teabox

Wolcker

Var där idag och tog kort, om någon undrar något så säg till. Filerna är förstora för att lägga som bilaga, kommer upp senatr idag...
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

bileam

Citat från: Wolcker skrivet 09 Juni 2016 kl. 18:50
Var där idag och tog kort, om någon undrar något så säg till. Filerna är förstora för att lägga som bilaga, kommer upp senatr idag...
Säljer dom dimensions? Är sugen på Slimer och Stay Puft, men har inte bestämt om jag skall bricklinka figurerna eller köpa hela paketen...

mordatre

Citat från: bileam skrivet 09 Juni 2016 kl. 20:59
Säljer dom dimensions? Är sugen på Slimer och Stay Puft, men har inte bestämt om jag skall bricklinka figurerna eller köpa hela paketen...

+1 på den. Figurerna är ju nästan lika dyra på bricklink som seten är i butik.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Surf Green

Citat från: mordatre skrivet 09 Juni 2016 kl. 21:37

Stay Puft börjar bli jobbig att få tag i! Fick köra runt halva Skåne för att hitta en ! :)

Wolcker

Citat från: mordatre skrivet 09 Juni 2016 kl. 21:37

Jag såg de inte men de borde ju ligga vid dator/TV spel och inte själva legot. Spelar inte sådanna spel så kollade inte, samt tog inga kort av dom.
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker