Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Familjen.

Startat av Jesperrydhog, 28 December 2015 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Liten egen lilla jultema med Werner &Werner i belysning. Lite jul tema med Werner och Werner. .jpg20231028_153404.jpg

Jesperrydhog

God fortsättning på denna julen 2023.God jul och.  And  merry Christmas. .jpg

Jesperrydhog

Nötknäpparen i Lego variant. Nu har jag gjort ett byggprojekt som då är en  Nötknäpparen i Lego.  Eller beefeater vakt. Lego set 40640 nötknäpparen. .jpgLego  Nötknäpparen  40640..jpg

Jesperrydhog

Nu har jag försökt bygga upp Lego city Christmas set . Julen är snart här så det är dags för lite julstämning och julpynt. Lego city jultomten och släden med renarna 40499..jpgLego jultomte och renarna  40499..jpg

Jesperrydhog

En familjeLägenhet. Nu har jag försökt bygga upp en egen liten familj Lägenhet.
Den hära Lägenheten har då en liten egen trädgård och gårdsplan. Det är inte bara utryckningsfordon som jag försöker att bygga upp.  Även lite annorlunda moc.  Det är då den här lägenheten.  Men den här ska föreställa liten från Basic godshamn m.m. gjorde jag till en liten egen lägenhet för lego familjerna.  Var tyx? Mvh från Jesperrydhog. Familjelägenheten  lego city moc. .jpgFamiljelägenheten. .jpg

the_brickaholic

Härligt! Gillar att du använder så mycket färger! 😊👍
Instagramkonto = @the_brickaholic

Jesperrydhog

Citat från: the_brickaholic skrivet Idag kl. 10:38Härligt! Gillar att du använder så mycket färger! 😊👍
Kul att du gillar den.  Lite mer färg glatt och glada färger.  (y)  ;D. Man blir lite mer gladare också.