Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 December 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Joyride

Instagram: joyride_bricks

Jesperrydhog

Citat från: Joyride skrivet 27 Juni 2026 kl. 17:15Snyggt @Jesperrydhog
Det tar sig! (Tur att brandmännen finns nära 😄)
Ja det kan jag nog hålla med om. Att brandmännen är där om det skulle hända något eller larmet går.

Jesperrydhog

Nu är den nuvarande Brandstationen från Våxtorp nästan kan.  Nu har man förberett med takstolarna till taket. Så nu är brandsoldaterna nästan redo för räddning och utryckning. Långt har man kommit med byggetnu. Takstolarna är upp byggda. .jpgTakstolar. .jpgBrandsoldaterna är uppställda och redo för larm .jpgBrandbilarna är också redo för utryckning..jpgLarmet har gått.  .jpgDom är tillbaka på stationen. .jpgNu får dom vilar sig för nästa Larm. .jpg

mrlind

Vilken härlig uthållighet du har Jesper med brandsoldats temat. Över 600 inlägg har du gjord i denna tråd. Hatten av. Så roligt att du har hittat ditt byggstil i legobyggandet. Fortsätt Jesper  (y)
Have a great build day!
Instagram Flickr

Jesperrydhog

Citat från: mrlind skrivet Igår kl. 09:19Vilken härlig uthållighet du har Jesper med brandsoldats temat. Över 600 inlägg har du gjord i denna tråd. Hatten av. Så roligt att du har hittat ditt byggstil i legobyggandet. Fortsätt Jesper  (y)
Man får tackar så mycket för det.  Roligt att höra . (y)
Det kommer jag nog göra.  Fortsätta med de  byggstilen.

Jesperrydhog

Nu är hela vagnhallen av Våxtorp nuvarande Brandstation och Räddningstjänst nästan klar. Så här blev den.  Den som bara saknas är bara själva kontorsdelen och lektionssalen. Våxtorp nuvarande Brandstation. .jpgLite BBQ Fest  för att fyra Lite. .jpgBakre delen av taket. .jpgHela taket ovan för vagnhallen. .jpgHela taket på  Brandstationen. .jpgFrämre delen av Taket. .jpg

Jesperrydhog

Det ska igentligen vara ett Orange tak.

20260704_120605.jpg20260704_120608.jpg20260704_120559.jpg