Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 December 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Joyride

Snyggt @Jesperrydhog 
Det tar sig! (Tur att brandmännen finns nära 😄)
Instagram: joyride_bricks

Jesperrydhog

Citat från: Joyride skrivet Idag kl. 17:15Snyggt @Jesperrydhog
Det tar sig! (Tur att brandmännen finns nära 😄)
Ja det kan jag nog hålla med om.  Att brandmännen är om det skulle hända något eller larmet går.