Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 december 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

Citat från: LarsC skrivet 16 januari 2023 kl. 19:34Var har du rökskyddet?
Jag funderar på det var något stans ska den finnas .
Om den Hummer du menade så kan det inte ha någon rökskydd.? Den ska bara använda som en båt och vagn transport dragare.  ;) :) ;)

Jesperrydhog

Kanske en liten förbättring med de röda Hjulhuset.?

Jesperrydhog

Här har man försökt göra något av Varbergs  & Kungsäters Volvo Lapplander valp terrängbrandbil. :) ;) :D

Jesperrydhog

Nu har jag försökt att bygga upp en egen TGB 13 Brandbil. (TGB) terräng gående bil.
Här har vi då en egen Volvo valp  terrängbrandbil med sexhjul.  Eller en C304 som den kanske kan kallas för. Här kommer då lite bilder på den. Var sägs om detta?

robinnilsson403

I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Jesperrydhog

Citat från: robinnilsson403 skrivet 14 februari 2023 kl. 16:14Jag gillar fronten!
De gör jag också med. Nu har jag gjort om den lite grann. Men jag ska försöka fixa till fronten lite bättre en annan gång . Inte just nu. Längre fram kanske. 

Jesperrydhog


Jesperrydhog

Nu har man försökt att göra om en lego Land Rover terrängbil.  Ska liknar Södra cell gamla Land Rover brandbil. En Industribrandbil.
Nu med en vit vindrutan. Lego Land Rover terrängbil. .jpg

Jesperrydhog

TGB C304 eller Volvo valp TGB 13. Som en gammal klassisk utryckningsfordon från för i tiden. Denna gång med alla sexhjul med svart och vita fälgarna.

Jesperrydhog

En liten för sänkning av Volvo valpen.

Storm_666

Citat från: Jesperrydhog skrivet 26 februari 2023 kl. 13:53En liten för sänkning av Volvo valpen.
Snyggt klossa 8) 
Men vad döljer sig bakom skynket på sidan?

Jesperrydhog

Citat från: Storm_666 skrivet 26 februari 2023 kl. 20:27
Citat från: Jesperrydhog skrivet 26 februari 2023 kl. 13:53En liten för sänkning av Volvo valpen.
Snyggt klossa 8)
Men vad döljer sig bakom skynket på sidan?

Jesperrydhog

Lite fler bilder på några Volvo terränggående utryckningsfordon. Och kanske en annan liten annorlunda mini van vehicles fire bus.  ;D ;) :)

Jesperrydhog

Nu har man försökt göra göra en Volvo valp c202 med öppet flak och lite Annorlunda utrustning m.m. Med hel gul färg nästan och röda ränder. Var sägs om den va.?


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.