[MOC] Magiskt semesterparadis

Startat av linnea, 11 Oktober 2015 kl. 21:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Ichigo

Mycket vackert! Jag gillar skarpt det blåtonade trädet.

Gideon

Ett av de absolut färgrikaste byggen jag sett :)
Många fina detaljer också.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

RML

bitbrist

Mycket snyggt! (Trots Friends & Elves  ;)

marpe

Du tar ut svängarna men håller dig ändå i rätt färg- och berättelsevärld. Det gillar jag. Lavafloden är läcker.  :)

Stigge72

Häftigt bygge!
Stort, högt, färg- och detaljrikt.
Ser ut att vara av den sorten man kan stå och titta på hur länge som helst, och hitta nya saker hela tiden.

Emma

Såg att detta ska till utställningen i Norrköping! Blev glad, då får jag ju se det live!
Region Mitten

Joacim

Såg den i Norrköping i helgen, är det en vidare utveckling av den som fanns i Örebro på Klossfestivalen?

Majkel

Himla kul att se detta bygge live i Norrköping! Det är ju helgalet på ett bra sett, imponerande och helt väsensskilt från vad jag själv brukar bygga och det skapar i sig ett intresse. Jag stod vid infodisken rätt mycket och kunde se att många av besökarna gillade det och hade det som favorit. Kul!

AndersI

Jag kallade det "Färgchock" första gången jag såg det i Örebro, och nu i Norrköping var det ännu större. Hur mycket detaljer som helst! Det blir lite overload, man behöver mycket tid för att studera allting, och det är svårt att göra det rättvisa med foton. "Galet maffigt!" är ett annat uttryck för bygget. Man skulle vilja fota i lugn och ro, och zooma in här och där - jag fick bara en lyckad bild med mig från Norrköping av c:a en tjugondel av bygget:

http://www.brickshelf.com/gallery/anders-isak/Norrkpg2015/20151017_161730.jpg

Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Nybohov Creation Ltd.

Palmbladen upp och ner såg jag inte tidigare. Det är ju snyggt!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.