Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Citat från: Gefle1970 skrivet 23 November 2018 kl. 15:02
Citat från: swestar skrivet 21 November 2018 kl. 11:07
1 st för 299 kr på ICA Maxi.  :)

Vilka sköna delar draken är bestyckad med! (Vilket ica maxi)  :)
Östersund
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skafte

Jag gjorde en kortrecension av draken här, jag skulle säga att den är ett KAP för 299! Snokade runt efter den på mitt Maxi utan resultat, hade gärna tagit ett par som partspack.

Istället köpte jag UCS Y-wing för 1363kr och X-wing för 493kr. Har sneglat på båda ett tag, och det var ju närapå halva priset på TrU.

Norrhyttan

Postiljonen kom precis med , så då fick man ju avbryta arbetet och bygga ihop den.
Tråkigt bygge med mycket repetition, men det var ju över på 20 minuter. Desto roligare som sällskapsspel, nu ska det byggas egna miljöer att alternera med. Jag vill ha en Simpson-värld, sonen är inne på Batman och dottern ska förstås ha Friends. Återstår att se vad flickvännen får...  ;D

swestar

Lite småplock anlände idag.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Magnus den store

Lite lösbitar plus några 3001:or, som jag saknade.

Bright Green
Flesh
Magenta
Trans-Light Blue
Yellowish Green

Magenta är för övrigt en sådan där färg som många flera BL-säljare har dålig koll på.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

andreas E

Fick hem julbygget från black friday . En ska man väl kunna sysselsätta sig med många timmar under julhelgen.
Därtill ett antal bricklinkorders för att bygga färdigt några GBC er.
Känns som man har förberett 14 dagars semester väl. ;D

Henke80

Hej.

Har blivit en del julklapps lego inköpt men köpte lite själv åxå

Satsnunmer
75951
75952
60184
75167
75166
60163
60156

75951 byggdes igår.
Idag vet jag inte vilken jag ska välja. Förslag??

o0ger

på Rusta för 99 kr. Kände att det var dags att slå till eftersom Bionicle inte verkar komma tillbaka på ett bra tag. Inga nya Hero Factory eller Star Wars-figurer på horisonten heller :(
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Sydby

Gamla serietidningar med LEGO reklam. :)

swestar

Hämta ut 3 st idag. 69 kr/st på "skavileka" + frakt 59 kr. ;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

ingels

Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

insurrection

Triggad av en tråd på facebook tog jag nu steget till att förverkliga en gammal idé: gick loss på bricklink och köpte olika "icke-system men system-kompatibla"-bitar (quatro, soft-bricks, samsonite-jumbo, duplo). Ska försöka bygga ihop någon monolit av dem.

Funderar också på att köpa en eller två av de galet dyra euro-jumbo-bitarna och bygga ihop med modulex och lunch-lådor, som alla följer samma skala (iaf på längden), men får grunna lite på det först.

ingels

Tror jag köpte den sista från TRU I Örebro
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

Lews

Illuwatar

Var på ICA Maxi Haninge idag och de har 50% på en hel del, bland annat . Så nu kan jag testa det nya PF-enheterna utan att känna mig rånad på köpet...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se