Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

rocketboy

//Rocketboy//

marpe

30 414 996 legobitar på Mangio igår och idag. Hihi

Gray

Citat från: marpe skrivet 01 Juli 2012 kl. 23:17
30 414 996 legobitar på Mangio igår och idag. Hihi

30 MILJONER bitar?

Skafte

Det verkar märkligt, då ni nyss kommit upp i 20%, vilket man får vid 800€. Då skulle ni beställt bitar som i snitt kostar 0,0004 öre, och det finns ju inte. Är det lite siffror för mycket?

haberg

:D 30 miljoner bitar.... och jag som ska sortera allt själv... räkna med leverans om några år - i bästa fall.... :)

Helt klart har ett större räkningsfel uppstått.

/haberg

lindyhep

Citat från: Skafte skrivet 02 Juli 2012 kl. 08:23Det verkar märkligt, då ni nyss kommit upp i 20%, vilket man får vid 800€. Då skulle ni beställt bitar som i snitt kostar 0,0004 öre, och det finns ju inte. Är det lite siffror för mycket?

Låter som haberg har ett digert jobb framför sig. ;D

----

haha, sorteraren hann kommentera innan jag postade

haberg

Vad jag hittills har räknat fram genom de listor jag har är vi uppe i ca 15 000 bitar. Känns lite mer rimligt.

/haberg

marpe

Bra. Skulle bara kolla om ni var vakna.
304 lot 14996 bitar.   ;)

Tommy_la

Ifall du hade beställt 30 miljoner bitar hade du fått stå för räkningen själv.  =)
Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la

marpe

Citat från: Tommy_la skrivet 02 Juli 2012 kl. 14:22
Ifall du hade beställt 30 miljoner bitar hade du fått stå för räkningen själv.  =)
30 000 000 bitar. Då kan man inte bara bada i Lego, utan även ta en liten simtur.

Stigge72

Jag var lite mer modest än Marpe, och köpte en högländare. ;)

Lews

Idag gjorde jag en BL-beställning på 24 st svarta 3032.
Displaylådorna som jag köpte i helgen hade vita plates istället för svarta som i de jag redan hade.  :(

Illuwatar

Utökade min Star Wars-samling med Jabba-seten (Palace, , Desert Skiff, ). Även Planet-seten är nu en del av min samling.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Teabox

Fick två Galaxy Patrol killar av sambon igår. Nu är jag uppe i 14 stycken :P