Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

5 serie 3-figurer för hundra spänn på Lekplaneten i Kista. Det skall vara de tre jag saknade (huladansare, rymdskurk och indianhövding) samt en alv och en samuraj.

Silence101

Idag har jag mottagit lite smått o gott från Tradera. Jag behöver komplettera mina gamla set med bitar.

Det blev också en Blå Ninja och en medföljande Kalle Anka tidning. Kul läsning  ;)
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Drakblod

Blev en Blå Ninja med Kalletidningen här med :)

Peacegrove

Citat från: Myko skrivet 08 Maj 2011 kl. 22:20
Blev en Medieval Market Village från Fruugo för 960 kr. Grymt bra pris per bit på den.

Nej nej nej, nu gjorde jag en likadan beställning själv. Nu portar jag mig själv från swebrick tills vidare.

bileam

En BL-beställning kom hem idag (min första sedan 2003...) Framträdande bitar är 2 st 73090a i blått, 1 st 4181pb21 och 1 st 4182pb21... Borde inte vara så svårt att gissa vad som skall byggas!

micke

Fick idag hem det första av en BL beställning som innehöll
Lighthouse Island
The London Escape
Power Boat Transporter
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

swestar

inköpte idag
1st Quest Against Time 349,50:-
1st Magma Mech 124,50:-
1st Fire Blaster 64,50:-

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Olsson

Inget Lego. Men dock bokades ett tvådagarsbesök på Legoland i slutet av juni. Och det får väl räknas?

Illuwatar

Självklart det räknas - det är ju i högsta grad Lego-relaterat... ;D

Själv fick jag hem två mindre leveranser från BL - lite "bra-och-ha"-påfyllnad till MOC-förrådet...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Wineyard

Jag beställde kurslitteratur för några dagar sedan, boken "Machiavellian Democracy", från Bokus. Till min stora(!) förvåning hittade jag inte renässanslitt i mitt paket, utan "Lego Star Wars Bildlexikon". Troligen det ovanligaste felskicket jag har varit med om, men det kanske var ett tecken från ovan :)

martin_p

http://www.tradera.com/LEGO-Bygg-en-bil--auktion_180401_132937605

Gårdagens fynd. Återkommer med lite mer info när jag fått hem den och kunnat provbygga den. Lär ju fattas en hel del bitar.

Kwagge

Blev ett Blocket fynd igår.. 4558 Metroliner, komplett med extra växlar o räls..  även 6090 Royal Knight's Castle köpte jag av säljaren.. paket pris ;)  Saknades 21 delar plus en häst o spöket, men den har jag redan slängt in på Tradera...

studbringer

Blev en drös Jack Sparrow som synes och har svårt å hitta botten på lådorna :P

Men ett av Studbringers drömset har landat, så länge som han suktat... vad kan det va för set ?! Jag låter er gissa, kika på sista bilden och för er luttrade kamrater bör det inte vara alltför svårt ;D

Ett sällsynt set som är stört omöjligt att hitta MISB, men Mint-in-zip-lock-bags och fin manual duger fint det med ;) sjukt många bitar... mumma kardemumma

micke

Köpte idag
Medieval Market Village
Pet Shop
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

tellblom

jasså studbringer du har köpt frihetsgudinnan :)     Jag har den i Light Bluish Grey pga priset i Sand green....

/Martin