Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

2014 LEGO Holiday Set Free Promo

Startat av JohanW, 11 september 2014 kl. 11:29

Föregående ämne - Nästa ämne

carlmagnuso

Verkar inte komma förrän den 1 oktober (dyker iaf inte upp i kundvagnen när jag lägger beställning).
Bättre att vänta till den 1 oktober och dessutom få dubbla poäng :)

JohanW


Blir väl samma för hela Europa? Så man får vänta till den 15:e för promot?

In the UK, the workshop promo is only available when you purchase anything over £50 between Oct 15th and 31st, but double VIP points is on anything throughout October.

JohanW

Då har jag letat vidare för att planera inköpen på S&H. På Brick Friday kommer nog det blir promo set nummer två som är Winter Skating Scene. Inga nummer eller bilder finns att hitta än.


Myko

Tycker dessa kan få gå i samma tråd. /moderator

torso

Är dessa erbjudanden endast för de som redan är VIP, eller får man ta del av dem från första beställningen?

Ozp

Citat från: torso skrivet 19 september 2014 kl. 12:28
Är dessa erbjudanden endast för de som redan är VIP, eller får man ta del av dem från första beställningen?

Det brukar inte vara bara för vip, utan gäller för alla

Majkel

Citat från: torso skrivet 19 september 2014 kl. 12:28
Är dessa erbjudanden endast för de som redan är VIP, eller får man ta del av dem från första beställningen?

Jag har för mig att man blir/ansöker och blir vip vid första beställningen och då också får ta del av vip-erbjudanden redan vid första beställningen.

torso

Bra, då kan jag fortfarande sikta på dubbla poäng-månaden. Som ovip får man ingen information om dessa erbjudanden.

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Ozp


TheKMF

Gaaaah! Bra att du berättade. Jag var helt inställd på att beställa den 1e. Får vänta två veckor till nu då...

Memmla

Citat från: TheKMF skrivet 29 september 2014 kl. 19:42
Gaaaah! Bra att du berättade. Jag var helt inställd på att beställa den 1e. Får vänta två veckor till nu då...

Jag med, känner mig så sjukt otålig just nu. Vill beställa nuu.  ;D

TheKMF

Dum och envis som jag är gick jag ändå in på Shop@Home och grät lite. Nåja, två veckor går fort.
(uppgivenvemtrorjagattjaglurarsmily)

torso

Blev klar med designen till mitt projekt i förrgår och ägnade gårdagskvällen till att beställa från BL och Bricks and Pieces. När jag var klar var det efter midnatt, så jag slängde iväg beställningen till PaB direkt. Otålig? Kanske. Får helt enkelt klara mig utan julsetet.

Hehe, upptäckte just att Bricks and Pieces = BaP och Pick a Brick = PaB. :)

carlmagnuso

Nu finns de i butiken, men när jag försöker beställa får jag felmeddelandet "Some information was missing or incorrect. Please correct before continuing."

Jag har försökt flera gånger, både från IE och Chrome, men samma felmeddelande hela tiden. Jävla irriterande... :(

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.