LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 Januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

NuckElBerg

Citat från: dacchus skrivet 03 Maj 2015 kl. 17:07
Såg finns ett 10214 Tower Bridge för 1900 fast pris på tradera om ngn sugen (inte jag som säljer).
Planerade att köpa den på TRUs 40%-rabatt... fick inte tag på någon dock. Antar att 36% nu duger. ;) Tack för tipset! (Lyckades dessutom få tag på en till oöppnad Sea Cow för 2100 inkl frakt, så idag har varit en bra dag!)

NuckElBerg

Citat från: hersa skrivet 13 Maj 2015 kl. 10:06
Här verkar det finnas en del godis...
http://www.blocket.se/stockholm/STOR_Lego_ska_bort_60437879.htm?ca=16&w=3

Såg den för några dagar sen. Med tanke på att allt är begagnat vill han/hon ha rätt kraftiga överpriser...

ByggareDan

Citat från: NuckElBerg skrivet 13 Maj 2015 kl. 10:52
Citat från: hersa skrivet 13 Maj 2015 kl. 10:06
Här verkar det finnas en del godis...
http://www.blocket.se/stockholm/STOR_Lego_ska_bort_60437879.htm?ca=16&w=3

Såg den för några dagar sen. Med tanke på att allt är begagnat vill han/hon ha rätt kraftiga överpriser...

En del set som fortfarande finns att köpa nytt, är ju marginellt dyrare nya kanske man tom kan hitta billigare i nån leksaksaffär på rea.

/ByggareDan

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

AndersI

Kul formuleringar i den auktionen: "Köpare bör undersöka varan innan auktionsdagen" och "Ingen visning är planerad". Så går det när man bara pusslar ihop ett antal standardtexter...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

swedish_kitsune

tackar för tipset. :)
Du från Helsingborg, bort med tassarna! Mitt set! Aja baja! Fy!  :P

Surf Green

Citat från: swedish_kitsune skrivet 06 Juli 2015 kl. 14:06
Ja jag är sugen på det där! :)
Trodde inte du var inne på 12v också, hade ju hoppats slippa slåss med dig om denna.
Har Lagt ett bud men inte hört mer så antar att du lagt rabarber på grejerna. :)

swedish_kitsune

Citat från: Surf Green skrivet 07 Juli 2015 kl. 22:51
Citat från: swedish_kitsune skrivet 06 Juli 2015 kl. 14:06
Ja jag är sugen på det där! :)
Trodde inte du var inne på 12v också, hade ju hoppats slippa slåss med dig om denna.
Har Lagt ett bud men inte hört mer så antar att du lagt rabarber på grejerna. :)

Jo, gled in på 12 volt nu när jag såg hur vackert 7740 och dom andra gamla tågen och tillbehören var på youtube :) och hur mycket mer avancerade saker man kan göra med 12V sakerna kontra dagens tåg, blev sjukt besviken på 7938 och dom andra passagerar tågen, se bara på hur 60051 är byggd: två enorma bitar för front på tåget, inte mycket att kunna modulera på dessa. Ska införskaffa 2 st 7740, ett med 12V och ett med PF, har redan planerat hur allt ska byggas.