Resultat i plöjningstävlan (eh, jag menar opretentiös nano-byggtävling)

Startat av AndersI, 24 December 2012 kl. 10:31

Föregående ämne - Nästa ämne

Larry Lars

Tack. Jag känner mej hedrad. Då slår jag på stort och väljer det blå jätteskrovet. Det känns rätt på något sätt.

/Larry Lars.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

AndersI

Citat från: Larry Lars skrivet 04 Januari 2013 kl. 15:43
Tack. Jag känner mej hedrad. Då slår jag på stort och väljer det blå jätteskrovet. Det känns rätt på något sätt.
/Larry Lars.

Då var första priset bokat! När passerar du (eller någon du känner) Eskilstuna, Lars? Det är en aning skrymmande att skicka med posten...

Läge för en post i transporttråden kanske? Var bor du?

isola, din tur! Två bitar ska väljas.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

isola

Jag tror jag satsar på det röd-gråa skrovet samt det svart/vita. Transport? Antingen om någon har vägen förbi Skövde alternativt kan jag betala bussgods eller liknande.

Larry Lars

Citat från: AndersI skrivet 04 Januari 2013 kl. 18:17
Då var första priset bokat! När passerar du (eller någon du känner) Eskilstuna, Lars? Det är en aning skrymmande att skicka med posten...

Läge för en post i transporttråden kanske? Var bor du?

Jag bor i Karlstad. Du kan väl vakta biten/båten åt mej tills vi kommer på något klyftigt sätt att flytta den utan att blanda i postverket. Det är inte brottom för min del.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

AndersI

Citat från: isola skrivet 04 Januari 2013 kl. 18:52
Jag tror jag satsar på det röd-gråa skrovet samt det svart/vita. Transport? Antingen om någon har vägen förbi Skövde alternativt kan jag betala bussgods eller liknande.

Och då var det dags för Wineyard att välja...

Wineyard

Jag väljer protonerna, det gamla båtskrovet och en 50-tals bit!
Tack för alla röster förresten! Och kudos till AndersI

AndersI

Och så var det dags för Art Vandelay att välja...

Edit: Jag antar att du menar pontonerna...

Wineyard

Citat från: AndersI skrivet 05 Januari 2013 kl. 01:58
Och så var det dags för Art Vandelay att välja...

Edit: Jag antar att du menar pontonerna...
Tomato, tomato  ::) ;D

Art Vandelay

Ja då ska vi se...

Jag vet en här hemma som kommer att bli jätteglad för en affisch och en kortlek.
Den tredje saken skippar jag.

Håller med er andra om att det var en kul tävling med många fina bidrag och jag blev helt klart överraskad över att hamna på prispallen.

AndersI

Wineyard - var bor du? Hur får vi enklast/billigast grejorna till dig?

Art Vandelay - Är det säkert att du inte vill ha något tredje? En affisch till, kanske, till någons kompis? I vilket fall, det bör vara enkelt att posta dina saker - skicka mig ett PM med adress (om du inte råkar bo här i närheten, förstås).

Och därmed är den här tävlingen helt avslutad. Jag är väldigt glad att så många deltog, både med byggande och röstning - vill vi ha nåt liknande igen, någon gång?

lindyhep

Citat från: AndersI skrivet 05 Januari 2013 kl. 12:18
vill vi ha nåt liknande igen, någon gång?

Jag hoppas och tror att det blir svårt att undvika något liknande för det här var en strålande ide från början till slut!

Tack AndersI :)

Stigge72

Citat från: AndersI skrivet 05 Januari 2013 kl. 12:18
Och därmed är den här tävlingen helt avslutad. Jag är väldigt glad att så många deltog, både med byggande och röstning - vill vi ha nåt liknande igen, någon gång?
Absolut!
Det förekommer många olika tävlingar här på forumet, men den här var annorlunda på flera och bra sätt.
Tack för att du ordnade så bra!

Wineyard

Citat från: AndersI skrivet 05 Januari 2013 kl. 12:18Wineyard - var bor du? Hur får vi enklast/billigast grejorna till dig?
Jag bor i Uppsala! Billigaste alternativet kanske är att försöka lösa det i samband med XXX? Känn iaf ingen stress att leverera bitarna snabbt.

AndersI

Det drar ihop sig till tågträffen i Eskilstuna - kommer några av vinnarna att vara här, så jag äntligen kan överlämna priserna?

Eller känner ni någon som ska åka hit, så ni kan få transporten utförd?

AndersI

Det var en överväldigande respons på den frågan, men nu är i alla fall alla priserna dispatchade

Art Vandelay har ett brev att vänta på posten, resten fördelades på folk som var närvarande på tågträffen:

Larry Lars får fråga Robban var han gjort av båten,
Wineyard får fråga <vem var det som tog priset till Uppsala? Selander?>
Isola får fråga <vem var det som tog priset till Skövde? Krister J.?>

Som ni märker är det ordning och reda på pinalerna, man blir inte det minsta stressad av att arrangera en Lego-träff...

Kan ni höra av er här i tråden när ni lyckats utverka era priser?