Kranbil custom skala 1:19 samt Sprutrigg, följ mina byggen här.

Startat av macku86, 30 Juli 2012 kl. 10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

AndersI

Citat från: Ras 74 skrivet 27 Augusti 2012 kl. 08:34
Efter att kikat lite på din sida, så förstod jag inte vad det är du bygger, och jag tappade intresset för att
fortsätta kika runt.

Men Ras då, vet du inte hur man läser en blogg man aldrig tittat på förut? Man börjar med att gå till slutet, där macku86 beskriver betongsprutbilen som projektet går ut på. Dessutom har jag för mig att den har varit uppe i någon annan tråd/postning redan tidigare - jo, http://www.swebrick.se/index.php?topic=3745.msg63768#msg63768.

Men jag kan hålla med dig Ras lite grand, bloggformatet (med nyast överst) är inte så lyckat för nytillkomna läsare, det funkar bäst för dem som redan följer bloggen.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

mechamike

?

macku86

Citat från: Ras 74 skrivet 27 Augusti 2012 kl. 08:34
Hej macku86!

Vi ser gärna att du lägger upp lite bilder och lite text om vad det är du bygger.
Sedan är det helt ok att länka till din sida. Men vi är ingen reklam plattform för att promota egna ideer.

Efter att kikat lite på din sida, så förstod jag inte vad det är du bygger, och jag tappade intresset för att
fortsätta kika runt.

Men med lite bilder här på sidan, lite text om vad vi ser och ideer bakom det du byger, så kommer också
nyfikenheten att infinna sig att följa ditt bygge.

(p.s jag är inget teknik-freak som det är, vilket gör att mitt intresse svalnar fort  ;) )
Tack för kritiken! Jag har tagit till en del av kritiken men nyaste bilderna vill jag ha överst ändå.
Har däremot inte angett min bloggadress här för att göra reklam, utan jag är ett legofreak som många andra här och huvudsyftet är att sprida intresset för techniclego.
Problemet är att jag inte hittat något bra svenskt forum för det så det var en anledning till varför jag hittade till swebrick. :)
Man åldras inte så länge man har Lego.

mechamike

Du får gärna posta lite uppdateringar här i tråden. Ska du ha en hytt på sprutkranen precis som på bilden?

?

macku86

Man åldras inte så länge man har Lego.