DA-lok - klassisk svensk arbetshäst

Startat av Selander, 18 Juli 2012 kl. 13:33

Föregående ämne - Nästa ämne

shutter




Brickchaser


Carl T

Vackert lok. :)

8-wide verkar vara rätt väg att gå om man vill kunna återge lok ordentligt. Undrar om jag också borde satsa på det eller hålla mig till 6-wide. (Inte för att jag byggt färdigt mitt första lok än, men ändå.)
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

jalex

Mycket snyggt! Väldigt fina färgkombinationer.
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter