Snacka-av-sig-tråden

Startat av Ras 74, 30 Maj 2012 kl. 15:45

Föregående ämne - Nästa ämne

AntonYmer

Enligt första inlägget kan man prata om vad som helst. Just nu pratar vi exempelvis om vad vi pratar om.

/Kung av ett sobert kaos

Ras 74

Jag gillar att ha något ställe där man bara kan prata om vad som helst.
Detta är en sådan tråd. Behöver inte innebära att jag är med i konversationen alls.
Just nu råkade det röra sig om DW bara.

Men du kanske har lust att berätta lite om Medeltidsveckorna. Något jag GÄRNA vill uppleva en dag!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

mechamike

Citat från: AntonYmer skrivet 11 September 2012 kl. 08:58
Och så måste jag köpa mig en FEZ!

jag äger 2  :D, En som passar till rökrock och en som passar till kaftan

PS Bra Skafte att du håller koll..  vi får väl låta kaos hålla sig inneslutet i den här tråden bara.. måtte det inte öppna några mörka portaler till andra trådar bara
?

Roger Brickjet

Citat från: mechamike skrivet 11 September 2012 kl. 14:41
Citat från: AntonYmer skrivet 11 September 2012 kl. 08:58
Och så måste jag köpa mig en FEZ!

jag äger 2  :D, En som passar till rökrock och en som passar till kaftan

Grymt! Betyder detta att SSB & RDF fortfarande lever vidare? ;)

mechamike

?

Skafte

Jag har en egyptisk och en turkisk fez. Samt några fulfezar för vardagsbruk.

Ras, jag kan ge dig en uppsats om Medeltidsveckan, vänta du bara!

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

bj-brick

Eftersom den här tråden finns passar jag på att fråga om någon vet om det finns en tråd för lego-bord? Jag ska nämligen byta ut mitt och funderar kring nya ben, skivor och allt annat som har med byggytan till. Jag har sökt lite och gått bakåt några sidor i hjälpdelen men hittar spontant inget.

mechamike

Det finns en tråd för legobord.. och lego säng (lego i en sängbotten om jag inte minns fel, pröva sökfunktionen lite soch se vad du får för träffar
?

AntonYmer

Länka gärna till tråden om legobord (om jag skulle vara sämre på att söka än du).

bj-brick

Hittade denna och uträttade mitt ärende där också:

http://www.swebrick.se/index.php?topic=2586.0

Sen är ju denna lite inspiration också...
http://www.swebrick.se/index.php?topic=3350.0

(jag måste sökt dåligt förra gången)

lindyhep

Citat från: mechamike skrivet 11 September 2012 kl. 16:49
Det finns en tråd för legobord.. och lego säng (lego i en sängbotten om jag inte minns fel, pröva sökfunktionen lite soch se vad du får för träffar

Aj!
Lego på golvet gör ju ont bara det men lego i sängbotten.....känns lite prinsessan på ärten där.

Jaja, nu var det ju en snacka-av-sig och då var jag ju tvungen att göra det ;D

AndersI

Citat från: AntonYmer skrivet 11 September 2012 kl. 11:27
Just nu pratar vi exempelvis om vad vi pratar om.

Metasnack... AntonYmer är tillbaka  :)
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

mechamike

Citat från: AntonYmer skrivet 11 September 2012 kl. 17:13
Länka gärna till tråden om legobord (om jag skulle vara sämre på att söka än du).

Det är svårt att länka till saker jag har i mitt huvud..   jag visste att det fanns en tråd om Legobord och allt går att finna om man söker..  eller åtminstone nästan allt..
?

AntonYmer

Jag sökte efter "legobord" och fick noll träffar. Då sökte jag efter "bord" och fick sextifjarton träffar med inlägg innehållande ordet "borde".

Jag har dålig sökkarma. :(