NK & Spårvagn City - En del av "Stockholm bit för bit"

Startat av Skrytsson, 25 Maj 2012 kl. 15:31

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

Nu är utställningen invigd.
Vi var några tappra swebrickare var där. :)
Bra utställning av denna klossfantom.

Skrytsson

Ja, det var en trevlig invigning även om inte så värst många besökare var på plats.

Swebrickare på plats, utom mig själv, var dalle, stigge72, Sollan och federico. Kul att ni ville komma!  :)

Utställningen pågår (åtminstone) till hösten så det finns gott om tid för er som inte hade möjlighet att närvara idag att se den.

:)

Odidoma

Citat från: Skrytsson skrivet 26 Maj 2012 kl. 16:32
Ja, det var en trevlig invigning även om inte så värst många besökare var på plats.

Swebrickare på plats, utom mig själv, var dalle, stigge72, Sollan och federico. Kul att ni ville komma!  :)

Utställningen pågår (åtminstone) till hösten så det finns gott om tid för er som inte hade möjlighet att närvara idag att se den.

:)
jag missade invigningen men var där runt kl 15, tråkigt att jag missade er men fantastiska byggen som alltid. Du imponerar alltid och bygger på sätt jag inte trodde var möjligt. Spännande att se vad nästa projekt blir, har du något på g?

Stigge72

Kul att se alla byggen, och träffa iaf några swebrickare.

Du måste verkligen missat oss med minsta möjliga marginal, Odidoma.

Skrytsson

Citat från: Odidoma skrivet 26 Maj 2012 kl. 16:49
jag missade invigningen men var där runt kl 15, tråkigt att jag missade er men fantastiska byggen som alltid. Du imponerar alltid och bygger på sätt jag inte trodde var möjligt. Spännande att se vad nästa projekt blir, har du något på g?

Då måste du ha missat oss precis. Tror vi gick 14.57 typ :P Synd.  :(

Jag har alltid nya projekt på gång  :D

Om sorteringsträffen äger rum nästa vecka kanske man skulle kunna ta en gemensam tur till Spårvägsmuseet? Om det finns ett sådant intresse, dårå. Det finns bra mycket mer att titta på där än den ensamma skapelsen jag byggt som visas i Väsby Centrum. Dessutom lär resan SweMezzas bostad -> Spårvägsmuseet gå bra mycket snabbare än resan SweMezzas bostad -> Upplands Väsby.

federico

Trevligt att träffas! Grymma byggen som alltid, men att se dom i verkligheten var extra kul. Tycker att lokalen och montrarna fungerade bra, enkelt och snyggt.

Sollan

Väldigt kul att se byggena i verkligheten och titta på alla detaljer! Mycket snygga byggen!
Kul också att träffa några Swebrickare.

marpe

Härligt!
Hoppas att du suger i dig berömmet. Det är välförtjänt. Det hårda nattliga bygget är inte glömt. Det ska bli roligt att utställningen i verkligheten. Jag ska planera in en utflykt med familjen dit.  :)

Wineyard

Väldigt snyggt! Nu väntar jag bara på 1890t-versionen :)

Wineyard