Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 Maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Joacim


Magnus den store

Förr förra veckan påbörjade jag , Medieval Blacksmith. Tänkte att det var dags efter si sådär fem år. ::) Några påsar var såklart redan öppnade för jag kunde inte vänta fem år med att pilla på minifigurerna. Istället lät jag några Ankeborgare ge liv i den gamle smedjan, som numera är ett Airbnb.

21325.jpg


Citat från: Joacim skrivet 21 Juni 2026 kl. 22:32Vilket fint minne!

Jo, det blev lite väl nostalgiskt att bygga Forest Hideout. Längtade tillbaka till 1988.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!