Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] 60134

Startat av KlaraBella, Igår kl. 12:09

Föregående ämne - Nästa ämne

KlaraBella

Jag börjar med att be om ursäkt om detta inlägg inte ser snyggt ut. Är inte van med att posta med bilder men jag tänker att jag lär mig efter vägen  ;D

Köpte 60134, ett set med 14 minifigs med lite tillbehör. Istället för att sätta upp minifigsen på en tråkig display så tog jag inspiration från bilden på kartongen och byggde upp parken med vägen ovanför. 

IMG_20261010_112122.jpg

Jag är faktiskt riktigt nöjd över denna skapelse:
IMG_20261010_111024.jpg

Jag har lagt upp detta som eget bygge och taggat det som MOC. Ni som hängt med länge kanske anser detta är en MOD eftersom jag använt grejer från ett set. Jag själv känner mig osäker på vart den officiella gränsen går, men i min värld är det en MOC  ;) och jag är sjukt nöjd  ;D

IMG_20261010_120756.jpg
IMG_20261010_120733.jpg

robinnilsson403

Personligen tycker jag definitivt att du har lagt till mer än nog för att det ska vara en moc! Snygg implementering av alla sakerna!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Bjoerkbrick

Det ser jättefint ut. Jag tycker det får räknas som en MOC. Tar du med den och kartongen till Borlänge?

KlaraBella

Citat från: Bjoerkbrick skrivet Igår kl. 15:46Det ser jättefint ut. Jag tycker det får räknas som en MOC. Tar du med den och kartongen till Borlänge?
Det kan jag göra 😊

MrLaago

Såhär är det man vill att det ska se ut när man byggt sitt set! Inte lösa småbyggen. Bra jobbat med att få ihop det till en helhet  (y)

Magnus den store

Rolig idé och väl genomfört.  :)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!