Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Vinterhajk

Startat av lingonmirakel, 19 Juli 2026 kl. 08:19

Föregående ämne - Nästa ämne

lingonmirakel

Citat från: Daylight skrivet 20 Juli 2026 kl. 22:07Väldigt tjusigt bygge👍
Citat från: T-86 skrivet 21 Juli 2026 kl. 07:27Riktigt cleant och bra bygge!! Det frusna fallet med trans-lb är min favoritdetalj. Väldigt crisp fotograferat också.
Tackar! Fallet var kul att bygga och en utmaning då det är vridet 45 grader.
Instagram: miken_mocs

MartinD

Känner igen mig i när man inte blir nöjd. Ibland blir det bara inte som man vill och det suger.

Trots det tycker jag du fått till mycket fina grejer att hurra för. Gillar granarna och hur du använt flera olika bitar för att få till lager av snö. Trans clear vattnet är nog min favorit. Flera udda bitar som gör sig bra där!

lingonmirakel

Citat från: MartinD skrivet Idag kl. 16:13Känner igen mig i när man inte blir nöjd. Ibland blir det bara inte som man vill och det suger.

Trots det tycker jag du fått till mycket fina grejer att hurra för. Gillar granarna och hur du använt flera olika bitar för att få till lager av snö. Trans clear vattnet är nog min favorit. Flera udda bitar som gör sig bra där!
Tackar! Ser det som en vinst att jag i alla fall gjorde klart det och avslutade bygget trots bristande motivation. Lätt hänt att överge och sedan riva ett 90% klart bygge och det är ju ett mycket tråkigare slut!
Instagram: miken_mocs