Legoutställning Luleå Centrum

Startat av Dgustafsson13, Idag kl. 11:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Dgustafsson13

Vi har ett event med Legoklossar i Luleå centrum hela vecka 26, och till helgen tänkte vi anordna en Legoutställning i en central lokal på Storgatan nu i anslutning till eventet.

Om någon är intresserad av att ställa ut så hör av er till mig på mailen, så styr vi ihop det.

Det gäller alltså nu på lördag och söndag, kl 10-16. 27-28/6.

Bord och dukar finns på plats.

Väl mött,
David 

Valthornet

Det var kort varsel. Måste kolla om jag får ihop något.
Hur mycket plats finns det? Hela tåglandskapet behöver ca 2,5x8m. Går så klart att ha mindre.
Finns det meta info om utställningen?

Manfred87

Jag är sugen - men kan inte vara med på söndagen. Funkar det?