[MOC] Midsommarafton på campingen

Startat av Jemanuelson, 21 Juni 2026 kl. 11:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Studley Heinsbergen

Fantastiskt fint och inspirerande bygge!

Jemanuelson

Citat från: danielbrrssn skrivet Igår kl. 13:35Så härlig och väl avvägd med detaljer, historier och berättelser.

Toppen!
Tack så mycket!

Citat från: MartinD skrivet Igår kl. 14:20Mysigt! Gillar särskilt björken. Dels formen och hur löven är böjda, men kanske mest för att du använt lime. Vacker färg och ger bra kontrast till den gröna marken (y)
Tack! Kul att höra!


Citat från: Studley Heinsbergen skrivet Igår kl. 15:13Fantastiskt fint och inspirerande bygge!
Tackar!

Cleefuzz

Det här bygget är fantastiskt. Bilestetiken har verkligen blivit karaktäristisk för din byggstil. 

Gillar också såna detaljer som avvägningen att göra gräsänderna något större men få med detaljrikedomen i honan och hanens fjäderdräkter, inklusive den karaktäristiska blå vingspegeln.

Jemanuelson

Citat från: Cleefuzz skrivet Idag kl. 07:48Det här bygget är fantastiskt. Bilestetiken har verkligen blivit karaktäristisk för din byggstil.

Gillar också såna detaljer som avvägningen att göra gräsänderna något större men få med detaljrikedomen i honan och hanens fjäderdräkter, inklusive den karaktäristiska blå vingspegeln.
Tack så mycket 😊 Kul att andparet föll i smaken!

AndersI

Mycket snyggt! Hustruns kommentar var "Men det syns ju inte att det regnar!". Hon verkar ha en negativ bild av midsommarväder ...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD