[MOC] Midsommarafton på campingen

Startat av Jemanuelson, Igår kl. 11:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Jemanuelson

Men jisses, jag höll ju på att glömma bort att lägga upp detta bygge! 

Svensk Midsommarafton på campingen är full av små och stora händelser. Skål!

Bygget är framförallt tänkt att komplettera min samling klassiska svenska bilscener på utställningar. 

IMG_0562_SnapseedCopy.jpg
IMG_0555.jpg

IMG_0565.jpg

IMG_0546_SnapseedCopy.jpg

LToming

Helt underbar! 
Så många roliga små detaljer :D 
Ltoming @ Instagram & TikTok

https://flic.kr/ps/47bEQt


mrlind

Härlig diorama med flera roliga scener.
Have a great build day!
Instagram Flickr


Klas Almqvist

Saab 95 en klassiker, där åkte man som liten längst bak och åt fel håll det var kul å vinka till andra bilister, Fint bygge.

Magnus den store

Trevligt bygge och Saaben identifierades omgående, även om jag inte minns numret. Påskägget små grodorna är lustiga att se.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Jemanuelson

Citat från: Magnus den store skrivet Igår kl. 18:32Trevligt bygge och Saaben identifierades omgående, även om jag inte minns numret. Påskägget små grodorna är lustiga att se.
Citat från: Klas Almqvist skrivet Igår kl. 16:22Saab 95 en klassiker, där åkte man som liten längst bak och åt fel håll det var kul å vinka till andra bilister, Fint bygge.


Tack så mycket! Väl identifierade detaljer!

Godtfred

Citat från: Magnus den store skrivet Igår kl. 18:32Trevligt bygge och Saaben identifierades omgående, även om jag inte minns numret. Påskägget små grodorna är lustiga att se.
Oj, nu såg jag dem, tur att jag inte skrev det jag tänkte: - Var är grodorna..?

Joacim

Nice bygge! Roliga små historier i det också!
Vi hade en "sne 4" som jag sa om V 4 den var brun och perfekt att klättra på iförd sina fina träskor...
Ja pappa var inte så förtjust i det!🫣 ;D

MrMarcusL83

Snyggt bygge (y) igenkänningen är hög :)  

Joyride

Roligt och snyggt!
Är det herr @Jemanuelson själv vid dragspelet? 😄
Instagram: joyride_bricks

Jemanuelson

Citat från: Joyride skrivet Idag kl. 11:22Roligt och snyggt!
Är det herr @Jemanuelson själv vid dragspelet? 😄
Tackar!  Nej, dessvärre behärskar jag inte denna ädla konst. Men min morfar var en flitig dragspelare!


Citat från: MrMarcusL83 skrivet Idag kl. 11:16Snyggt bygge (y) igenkänningen är hög :) 
Tackar! Roligt att höra!

Citat från: Joacim skrivet Idag kl. 06:46Nice bygge! Roliga små historier i det också!
Vi hade en "sne 4" som jag sa om V 4 den var brun och perfekt att klättra på iförd sina fina träskor...
Ja pappa var inte så förtjust i det!🫣 ;D
Tack! Underbart dråplig historia!


danielbrrssn

Så härlig och väl avvägd med detaljer, historier och berättelser. 

Toppen!