Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO 71052 CMF

Startat av Tunnan, Igår kl. 15:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Tunnan

Va är det bästa / prisvärdaste stället att köpa en oöppnad box CMF figurer i serie 29?
Googlar och ser att Bookhero ligger riktigt bra på priset men känns lite för bra att va sant så va skulle ni rekomendera där man är hundra på resultatet?

Ozp

Eko säljer lösa för 39.95
Finns ju appar där du kan scanna och se vilken som är i

Tunnan

Citat från: Ozp skrivet Igår kl. 22:37Eko säljer lösa för 39.95
Finns ju appar där du kan scanna och se vilken som är i
Lite långt till EKO bara för detta men tänkte om man köper en box bör man ju få kompletta serier till ett hyffs pris. 

MartinD

Jag beställde för nån månad sedan av proshop för 1099kr och delade med två andra i min region. 

Hade inte vågat köpa från bookhero. Otydligt vad som säljs. Bilden visar en hel låda med står också "8 unika satsdelar" - vad betyder det ens? 

På proshop får du 100% en orörd låda med 3st serier för 366kr st. Snabb leverans också :)

Tunnan

Citat från: MartinD skrivet Idag kl. 11:49Jag beställde för nån månad sedan av proshop för 1099kr och delade med två andra i min region.

Hade inte vågat köpa från bookhero. Otydligt vad som säljs. Bilden visar en hel låda med står också "8 unika satsdelar" - vad betyder det ens?

På proshop får du 100% en orörd låda med 3st serier för 366kr st. Snabb leverans också :)

Känns som vi tänker lika här så blir nog att följa det rådet och hålla sig till ett säkert kort :)