Visa upp dina bit- eller färgsamlingar!

Startat av Magnus den store, 10 Juni 2026 kl. 14:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Har du en bit- eller färgsamling?

Ja
Nej
Vet ej/kanske

Tarkur

Citat från: Frike skrivet 23 Juli 2026 kl. 19:50Alltid kul att se andra Bioniclegalningar! Väldigt imponerande samling!

Jag håller själv på att försöka samla ihop 36 Nuva-masker i primärfärgerna (pearl light gray är för dyra för min smak). Det är verkligen inte lätt med bara en uppsättning, så jag förstår att du har fått kämpa.

Håller på att designa en "tavla" för dessa och sedan hoppas jag vara klar med samlandet... Men även de ursprungliga Toa-maskerna är ju lite tilltalande.

Ja, silver nuva maskerna är i en liga för sig själv. Glad att man kommit halvägs iallafall.

Tråkiga är väl att det inte kommer bli billigare. Också lite tråkigt att de är så svåra att hitta i sverige också.

Samlar inte lika aktivt just nu, vill försöka komplettera alla byggsatser först. :)
"There's a funny thing about looking for answers, Nokama..." "Sometimes your far better off not finding them" - Vakama

Lähnn

Min samling av "ankfötter":
Ankfötter.jpg

Samlingen av Ingots blev en GBC-modul (gick att beskåda i Hässleholm förra helgen):
IngotGBC1.jpg
IngotGBC2.jpg

Magnus den store

Citat från: Lähnn skrivet Igår kl. 21:38Min samling av "ankfötter":
[...]
Samlingen av Ingots blev en GBC-modul (gick att beskåda i Hässleholm förra helgen):

Extra plus för att samlingen ankfötter bildar en stor ankfot och att ingots integrerats i en moc. :)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!