Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Aster Ingrav PTV5

Startat av o0ger, Igår kl. 20:19

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Aster Ingrav är en ganska ovanlig syn i kolonierna. Den är ganska liten, trång och har dåligt med lastutrymme. Den är dock jäkligt snabb och smidig. Ideal för kurirer, lönnmördare och andra som gärna vill hålla sig under radarn och försvinna snabbt som blixten.

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

swestar

WOW! Färgval, bitval, detaljerna. <3
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skafte

70-talet möter framtiden. Briljant, som vanligt!  (y)

Magnus den store

Stiligt, påminner om James Bonds Lotus från Älskade Spion.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

MrUzagi

Selander

Citat från: Magnus den store skrivet Igår kl. 21:51Stiligt, påminner om James Bonds Lotus från Älskade Spion.

Precis min tanke  ;D

Å det där scoop:et på huven, det var snyggt användande av den biten 

o0ger

Citat från: swestar skrivet Igår kl. 21:46WOW! Färgval, bitval, detaljerna. <3

Citat från: Skafte skrivet Igår kl. 21:4870-talet möter framtiden. Briljant, som vanligt!  (y)

Citat från: MrUzagi skrivet Igår kl. 22:44Störtskön ju. <3

Citat från: Magnus den store skrivet Igår kl. 21:51Stiligt, påminner om James Bonds Lotus från Älskade Spion.

Tack så mycket! Mitt mål var att få till estetiken från 70- och 80-tals scifi. Typ Bladerunner eller Tillbaka till Framtiden. Som en slags hyllning till till den framtids-estetik som aldrig kommer inträffa. 
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Citat från: Selander skrivet Idag kl. 07:58Å det där scoop:et på huven, det var snyggt användande av den biten

Tack! Jag älskar att använda den biten som detalj. Väldigt fin bit tycker jag :)

Leidermark

Snyggt byggt!

Gillar hur du fått den att sväva i det andra och tredje fotot!
Har du ställt den på backen och sidan, och roterat fotot?
Fiffigt :)

swemixon

Citat från: o0ger skrivet Idag kl. 10:14Tack! Jag älskar att använda den biten som detalj. Väldigt fin bit tycker jag :)
Tycker också det är en snygg detalj men är inte bekant med vilken bit det är.