[MOC / WIP] Sunfire IMP Base - Star Wars Outlaws - CB Blue Harvest

Startat av Anders67, 11 December 2025 kl. 22:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Anders67

Anders67

Nu har jag fått till två landingsplattformarna - riktigt kul att bygga nu när ett par BL ordrar trillat in med massor av DBG

IMG_3675.jpg

IMG_3676.jpg

IMG_3677.jpg

IMG_3678.jpg

IMG_3679.jpg

Anders67

Finlir på en plattform - men den känns för belamrad så jag får väl bygga om, en annan dag

IMG_3681.jpg

Anders67

Joacim

Ser bättre ut och du lyckades vänta ända till efter midnatt innan du byggde om?😉
När man är i zonen så är man!

ColA

Anders67

Citat från: Joacim skrivet 25 April 2026 kl. 07:47Ser bättre ut och du lyckades vänta ända till efter midnatt innan du byggde om?😉
När man är i zonen så är man!

Ha ha ja så är det, kunde inte släppa det!

Joacim

Citat från: Anders67 skrivet 25 April 2026 kl. 11:12Ha ha ja så är det, kunde inte släppa det!
Er hur det känns!
Ska bara som någon säger...

Anders67

Många timmar med bygget i helgen, finlir och ombyggnationer, plattformarna tycker jag har fångat känslan i spelet!

Största utmaningen är att skalan är nästan hälften av spelet så skeppet blev för stort, och är förövrigt inte så snyggt - så detta ska byggas om och skalas ned!

Speciellet motordelen som är placerad snyggare i spelet än i LEGO's set! Nu ser det ut som ett dropship i Aliens 2.

IMG_3812.jpg

IMG_3731.jpg

MartinD

Riktigt kul att se hur det utvecklas <3

Blir riktigt sugen på att testa spelet! Får vänta nån vecka. Steam lär väl ha SW-rea på may 4th 

GustavF