[MOC] Minecraft Värld (2024/2025)

Startat av Pandis Pandus, 21 Juni 2025 kl. 19:24

Föregående ämne - Nästa ämne

Pandis Pandus

Att dokumentera min Minecraft värld från (för det mesta) 2024 tog så lång tid att det här fick bli version 2025 också. Har gjort en längre YouTube video där jag går igenom de olika biomerna och strukturerna, hur jag har designat modulerna, och framtida planer för världen. Fler bilder och andra Minecraft byggen finns på min Instagram

Detta är den 3:e versionen (se förra versionen i denna Swebrick tråd), där varje steg har varit stort, och hoppas på att göra något liknande till nästa år. Vill framför allt experimentera med ljussättning och motoriserade funktioner – har sett på flera av era byggen hur bra det kan se ut. 

Jenny242

Citat från: Pandis Pandus skrivet 21 Juni 2025 kl. 19:24Att dokumentera min Minecraft värld från (för det mesta) 2024 tog så lång tid att det här fick bli version 2025 också. Har gjort en längre YouTube video där jag går igenom de olika biomerna och strukturerna, hur jag har designat modulerna, och framtida planer för världen. Fler bilder och andra Minecraft byggen finns på min Instagram.

Detta är den 3:e versionen (se förra versionen i denna Swebrick tråd), där varje steg har varit stort, och hoppas på att göra något liknande till nästa år. Vill framför allt experimentera med ljussättning och motoriserade funktioner – har sett på flera av era byggen hur bra det kan se ut.

Supersnyggt!  <3
Jenny242
Region Hufvudstaden

Joyride

Att jag missat att kommentera det här!
Med två barn som älskar Minecraft så har det varit extra kul att titta närmare på ditt bygge!
Grattis till vinsten!
Instagram: joyride_bricks

Jenny242

Stort grattis till vinsten Pandis! Du är verkligen så duktig på att bygga Minecraft-relaterade byggen 💚
Jenny242
Region Hufvudstaden

T-86

Välförtjänt seger och igen, mäktigt byggt!
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Pandis Pandus

Citat från: Joyride skrivet 14 Juli 2025 kl. 10:03Att jag missat att kommentera det här!
Med två barn som älskar Minecraft så har det varit extra kul att titta närmare på ditt bygge!
Grattis till vinsten!
Citat från: Jenny242 skrivet 14 Juli 2025 kl. 10:40Stort grattis till vinsten Pandis! Du är verkligen så duktig på att bygga Minecraft-relaterade byggen 💚
Citat från: T-86 skrivet 14 Juli 2025 kl. 21:24Välförtjänt seger och igen, mäktigt byggt!
Tack så mycket! Ser fram emot att börja på 2026 versionen, men borde egentligen städa studion och uppdatera sorterings-systemet först.  ,:)

ColA

Joyride

Jag ska passa på att ge en extra eloge till dina photoskills. Fantastiskt fina bilder! ❤️
Instagram: joyride_bricks

Pandis Pandus

Citat från: ColA skrivet 14 Juli 2025 kl. 23:30Snyggt Pandis ;D
Tack! :D
Citat från: Joyride skrivet 15 Juli 2025 kl. 00:19Jag ska passa på att ge en extra eloge till dina photoskills. Fantastiskt fina bilder! ❤️
Tackar! <3 Lego och foto går nu hand i hand för mig.