Klossfestivalen 2026 - Lördag 2 maj GÖTEBORG - Save the date

Startat av Klossfestivalen, 20 Maj 2025 kl. 13:49

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

CopMike

Blev nästan klar, lite kvar till imorgon men Bay 35 kunde ta emot skepp idag!

Anders67

Jenny242

Fick denna bilden av min kusin nu, hon är nästan först i kön 😃
Nu ångrar jag så att jag inte är där 😅IMG_9787.jpg
Jenny242
Region Hufvudstaden

Klossfestivalen

Hallå hej!

Vad kul att ni är så många utställare i år i Göteborg!  <3 Fler än förväntat - och fler än vad utställarbrickorna räcker till.
Vi beställer normalt 50st och det brukar räcka och bli över och kunna ges till medföljande barn osv.
Nu är det 55+ antal utställare - och det är kul - vi nekar aldrig någon - alla är alltid välkomna att ställa ut!

Jag kommer att beställa fler tryckta bitar, så OM ni mot förmodan inte erhåller en idag, så får ni via snigelpost i efterhand.
Ber om ursäkt för detta.

Nu hoppas jag vi får en fantastiskt dag - VIP har nu börjat släppas in, så först efter kl.10 börjar den stora massan att fylla lokalerna.

Kaffe, kaka och te ska vara på plats enligt restaurangen på plan 2 i er VIP-lounge.
Och lunchen serveras kl.12-14 i samma lokal.

OM det är så att kaffet tar slut eller maten börjar sina, så säg till mig eller prata med någon i restaurangen så löser vi det.

Ha det bäst!

//Fredrik

CopMike

Citat från: Jenny242 skrivet 02 Maj 2026 kl. 08:59Fick denna bilden av min kusin nu, hon är nästan först i kön 😃
Nu ångrar jag så att jag inte är där 😅IMG_9787.jpg
Hon kom förbi oss och presenterade sig (y)!

Anders67

CopMike

V.L.flower

I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

setoryd

Vi knappade in hem i GPSen på vägen till hotellet. Då insåg vi att nu när vi blev klara så tidigt hinner vi hem i rimlig tid därför rullar vi hemåt och slösar bort en förbetald hotellnatt. Blir skönt att slippa förstöra hela morgondagen med att åka bil.

Lähnn

Vi kan kvar på hotellet och vill gärna hänga med likasinnade  :)

CopMike

V.L.flower

Citat från: Lähnn skrivet 02 Maj 2026 kl. 18:02Vi kan kvar på hotellet och vill gärna hänga med likasinnade  :)
Går till restaurangen.
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Jemanuelson

Tack för trevligt umgänge alla Swebrickare och väl arrangerad Klossfestival, som vanligt  <3

ColA

Toppen event Klossfestivalen , kul med många utställare och gott om besökare :) 

Vi var så klart sist ut från lokalen och fick armbåga oss ut bland Retro folket men nu passerar vi snart Linköping.

@CopMike lyckades till och med handla från en baklucka på parkeringen utanför arenan precis när vi skulle åka 🤣🤣 

MartinD

Citat från: ColA skrivet 02 Maj 2026 kl. 21:23CopMike lyckades till och med handla från en baklucka på parkeringen utanför arenan precis när vi skulle åka 🤣🤣
Hahaha klart han gjorde ;D <3