Klossfestivalen 2026 - Lördag 2 maj GÖTEBORG - Save the date

Startat av Klossfestivalen, 20 Maj 2025 kl. 13:49

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

CopMike

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 16 Mars 2026 kl. 14:47Jag kommer! Hinner jag inte klart med tredje huset i Kv Pluppen till Örebro (den risken är minst sagt överhängande) så kanske det blir klart till Partille.

Blir det någon utställning av CB Korv Kiosk, tro? Ping @CopMike
Vi får utvärdera och prata ihop oss i Örebro 8)!

Lähnn

Planen är att vara med men kan dessvärre inte lämna slutgiltigt besked än

Anders67

Citat från: ColA skrivet 16 Mars 2026 kl. 14:11Blue Harvest kommer eller som det sägs i folkmun "sandlådan" 😊
kanske till och med jag kommer, även om jag inte är med under själva utställningen men upp packninoch nedpackning ksn nog lösas

ckk

Citat från: Jemanuelson skrivet 19 Mars 2026 kl. 17:03Finns det något givet hotell fredag-lördag för gemensamt häng?
Har inte bokat något själv än, men Scandic Backadal körde vi ju med på stora eventet sist och även tidigare på KF så har vi varit några som bott där. Det är ju klart enklare att köra dit än in i centrala Göteborg.

Bokeslundsparken

Citat från: ckk skrivet 19 Mars 2026 kl. 23:39Har inte bokat något själv än, men Scandic Backanal körde vi ju med på stora eventet sist och även tidigare på KF så har vi varit några som bott där. Det är ju klart enklare att köra dit än in i centrala Göteborg.

Backanal kan en ju hoppas på men hotellet heter nog Scandic Backadal!
In vino veritas.

Gideon

Scandic-backanal kan väl förekomma på fler platser, men varianten på det på Scandic Backadal förra året var ju trevlig :)

Ontopic så tror jag att jag nog bor över hos släktingar utanför Kungälv om det blir Klossfestival den helgen.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Studley Heinsbergen

Citat från: Gideon skrivet 20 Mars 2026 kl. 10:38Scandic-backanal kan väl förekomma på fler platser, men varianten på det på Scandic Backadal förra året var ju trevlig :)

Ontopic så tror jag att jag nog bor över hos släktingar utanför Kungälv om det blir Klossfestival den helgen.

Själv bor jag ju i stan, men lite lobbyhäng kan det säkert bli...

ColA

Lammet

Tweed

Har anmält mig nu, blir ett "På spåret-bygge" denna gång.  :D

Studley Heinsbergen

@Klossfestivalen - Om man inte har så många utställningar under bältet än - men däremot numera har en liten ansamling byggen och avser delta på både en och annan KF framöver - får man fortfarande möjligheten att sälja på Retromania?

Klas Almqvist

Så nu är jag med anmäld skall bli kul att se alla igen.

Wolcker

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

T-86

Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM