Kloss på Kloss 2025 - Hässleholm 30/8-31/8

Startat av Herr Syri, 03 Februari 2025 kl. 21:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

byStfn

Eller "Den mest bokade helgen på året" som vi inom event kallar den :P

Gideon

Krockar inte med en Klossfestival i år (om än dock lite nära inpå Örebro helgen efter) så det skulle kunna bli en tågresa ned till Hässleholm igen!

Blir dock inget Castonien i så fall utan snarare lite "resväske-kompatibla" byggen.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Herr Syri

Notera att Hotell Statt ger rabatt på boende under helgen. Se första inlägg. 
Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink

Anders67

Jag justerade rubriken med datum - och klistrade fast detta ämne i toppen av sektionen

Eva-Marie

Citat från: Herr Syri skrivet 03 Februari 2025 kl. 21:01Modelljärnvägsföreningen vill gärna att vi kommer tillbaka även 2025 för en ny utställning.

Det blir sista helgen i augusti 30/8-31/8. Som vanligt.

Oscar har lämnat stafettpinnen vidare efter att ha drivit Kloss på Kloss i många år. Vi är nu ett gäng som ska hjälpas åt att fortsätta driva eventet. Skriv nu i kommentarerna och hjälp oss tagga inför detta års Kloss på Kloss. :D

Vill, behöver eller villhöver ni stanna över i Hässleholm under helgen 29-31/8 ger Hotell Statt 10% rabatt på hela boendet. Kod LEGO.

https://online.bookvisit.com/accommodation?channelId=06406a7f-5b92-4193-afa0-c0d6ed95acae

Anmälan och mer information kommer inom kort.
(y)

Dock

Jag kommer gärna! Kommer något anmälningsformulär längre fram?

Bokeslundsparken

In vino veritas.

Bricko

Kommer inte med i år, hoppas ni får en bra utställning! 

Jeial

Jag vill komma, men, hur kan man köpa biljetter? Bara på platsen?

narwo

Citat från: Jeial skrivet 05 Augusti 2025 kl. 21:35Jag vill komma, men, hur kan man köpa biljetter? Bara på platsen?
Ja, bara på platsen.

Gideon

Citat från: narwo skrivet 05 Augusti 2025 kl. 21:54Ja, bara på platsen.
Läste inte bara en utan två gånger "bara på plasten" 🙃
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Jan Strybe

Då var man anmäld till Kloss på Kloss 2025.

För övrigt första legoutställningen som jag har besökt i vuxen ålder och året var 2020. Där och då insåg man vilken jäkla härlig community detta är!

Väl mött!

Joyride

Hej gänget
Skulle det vara ok att bara ställa ut något på söndagen? Har förhinder på lördagen men hade det riktigt trevligt hos er förra året! 😊
Instagram: joyride_bricks

Bokeslundsparken

Citat från: Joyride skrivet 22 Augusti 2025 kl. 21:17Hej gänget
Skulle det vara ok att bara ställa ut något på söndagen? Har förhinder på lördagen men hade det riktigt trevligt hos er förra året! 😊
Kul att du vill komma, det löser vi säkert!
Skicka ett pm med önskemål om antal bord.
In vino veritas.