Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Fritids

Startat av MrLaago, 27 november 2024 kl. 21:02

Föregående ämne - Nästa ämne

MrLaago

En liten inblick i min vardag som spenderas på ett av landets fritidshem. Här ute på gården är det fullt av aktivitet! Nya intressen väcks, elever lär sig något nytt, de slår sig, blir hämtade, jagade, tröstade, de vilar och skapar nya relationer. Allt detta och mycket mer sker samtidigt och jag får vara en del (och kanske en viktig sådan) i många elevers vardag. Det är en arbetsplats med många känslor och glädje kände jag genom hela bygget.

Löfvet

Visste inte att man kunde bli nostalgisk av en MOC. Påminner mig om enklare tider. ;D

Bokeslundsparken

Gillar den smarta användningen av korvar i gungställningen!
In vino veritas.

Nybohov Creation Ltd.

Discgolfkorgen är klockren!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

MrLaago

Citat från: Löfvet skrivet 27 november 2024 kl. 22:51Visste inte att man kunde bli nostalgisk av en MOC. Påminner mig om enklare tider. ;D
Då har vi lärt oss något nytt! 
ja, för många är det en väldigt bra och härlig tillvaro :)

MrLaago

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 28 november 2024 kl. 10:08Gillar den smarta användningen av korvar i gungställningen!
Tack! 
Kul att du såg den detaljen! De gav en bra vinkel för benen i ställningen. 

MrLaago

Löfvet

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 28 november 2024 kl. 10:08Gillar den smarta användningen av korvar i gungställningen!
Hade totalt missat korvarna! Väldigt kreativt!

JontaD

Världens roligaste och värdefullaste arbete! Kul att vi är minst två legonördar som jobbar på fritids där jag nyss avslutat Lego Masters med ett gäng. Fick dessutom låna 8 kg löslego från Ebrix som ligger 5 min från skolan!
Fint klossat, igenkännande!

MrLaago

Tack @Löfvet alltid kul att få till någon NPU i bygget!

Visst är det så @JontaD Roligt att du kört legotema igen och bra när man kan få till sådana samarbeten! Tack! ja det är mycket samtidigt ibland  ;D