Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Bilkyrkogården 

Startat av Jemanuelson, 12 November 2024 kl. 10:09

Föregående ämne - Nästa ämne

Selander

Citat från: Silence101 skrivet 12 November 2024 kl. 19:10Vilket härligt bygge. Jag gillar granen igenom motorrummet och alla färgerna du använt.
Japp, jag har varit där 😀
Jamen....så ovanligt är det väl inte ..till och med jag har GREN-rör i motorrummet  8)

Daylight

Snyggt bygge. Gillar slitaget man ser på bilarna och man förstår att dom stått där länge när det kommer upp en gran i motorrummet.

mrlind

Snyggt bygge. En liten vemodig känsla i bygget med bilar i förfall.
Have a great build day!
Instagram Flickr

Jemanuelson

Citat från: Daylight skrivet 15 November 2024 kl. 07:51Snyggt bygge. Gillar slitaget man ser på bilarna och man förstår att dom stått där länge när det kommer upp en gran i motorrummet.

Tack så mycket ☺️ 

Jemanuelson

Citat från: mrlind skrivet 15 November 2024 kl. 08:13Snyggt bygge. En liten vemodig känsla i bygget med bilar i förfall.

Tackar! Precis så känns det när man är på plats. 

Skafte

Men nu måste jag fråga: vad är den andra bilen för modell?

Selander

Citat från: Skafte skrivet 15 November 2024 kl. 10:52Men nu måste jag fråga: vad är den andra bilen för modell?
Volvo Amazon tror jag. Den har sådana bakskärmar

Skafte

Citat från: Selander skrivet 15 November 2024 kl. 11:26Volvo Amazon tror jag. Den har sådana bakskärmar
Ser misstänkt likt ut! :)

Jemanuelson

Citat från: Skafte skrivet 15 November 2024 kl. 11:58Ser misstänkt likt ut! :)
Citat från: Selander skrivet 15 November 2024 kl. 11:26Volvo Amazon tror jag. Den har sådana bakskärmar
Japp, en Amazon ska det föreställa. Kyrkogårdsvarianten saknar en del igenkänning som jag har med i min ursprungliga modell.