Klossfestivalen - GÖTEBORG 21-22 oktober 2023 på Partille Arena

Startat av Klossfestivalen, 04 Juli 2023 kl. 18:26

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

TexGordon

Nu fick det bli en väldigt snabb anmälan av byggen. Jag hade tänkt ha med mer än sist den här gången och hoppas det går att lösa och får plats!

Klas Almqvist

Vad kul det skall bli

Klossfestivalen

Hej hej.

Har precis mailat ut till er utställare ett kort mail med lite info kring helgen.

OM ni inte fått det, så kika i eran skräppost/spamfilter först.

OM ni ändå inte fått det - maila oss på info @ klossfestivalen . se

Ha en fin dag!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

janhansson

En lite praktisk fråga nu när det närmar sig - finns det någonstans att förvara lådor/emballage som används för transport av byggen, eller behöver dessa forslas bort och sedan tas dit igen när festivalen tar slut?

Tunnan

Citat från: janhansson skrivet 18 Oktober 2023 kl. 21:57En lite praktisk fråga nu när det närmar sig - finns det någonstans att förvara lådor/emballage som används för transport av byggen, eller behöver dessa forslas bort och sedan tas dit igen när festivalen tar slut?
Under borden gömt av duken i framkant brukar va det som gäller 💁🏼�♂️

Klossfestivalen

Citat från: Tunnan skrivet 18 Oktober 2023 kl. 22:46Under borden gömt av duken i framkant brukar va det som gäller 💁🏼�♂️
Stämmer bra!

janhansson

Jesperallen

Om någon har round brick 1x1 dark bluishngrey 25-30 st att sälja eller annars låna ut/fixa nya och kan ta med till partille är jag tacksam :)

danielbrrssn

Citat från: Jesperallen skrivet 20 Oktober 2023 kl. 10:41Om någon har round brick 1x1 dark bluishngrey 25-30 st att sälja eller annars låna ut/fixa nya och kan ta med till partille är jag tacksam :)

Ska se om jag kan ha hemma. Kommer ca 17. 

CopMike

Klossfestivalen

Hej på er alla fina!

Kul att träffa många av er idag - ledsen om jag missade någon.

Lite korta saker jag tänkte informera om och förtydliga inför helgen:

• Toppen om vi kan hjälpas åt imorgon bitti med staketen så det ser bra ut inför öppning
  • OBS! Som vi skrivit tidigare så siktar vi på att öppna tidigare runt 08.40 så vi slipper för långa köer

• Er VIP-lounge är på planet ovanför där ni står - plan 3 - ut ur hissen direkt till vänster - skylt på dörren
  • Kod att komma in är 1020 - förslagsvis öppnar ni upp ett av konferensrummen och använder
  • Där serveras kaffe + kaka kl.08.00 + Lunch kl.12.00 + nytt kaffe kl.13 - båda dagarna

• Parkeringen var lite otydlig idag - men alla verkar ha löst det - prata med varandra för er som fortfarande är osäkra imorgon
  • Utställarskyltar + Utställare Legobiten har jag fler utav om någon inte fick idag
  • Gästlistan är uppdaterad med det ni skrev upp - om det ska med någon mer, så prata med Elias i entrén
  • Utställarmiddag börjar kl.18 på restaurang John Scott - baren öppnar kl.17.30

Blir det något strul med något, så kontakta mig direkt - maten räckte inte, strömmen fungerade inte - eller vad som helst

Nu ska vi ha kul i helgen!

Ha en fin kväll!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

CopMike

CopMike

Och vi är igång igen, det ljuva rasslet av GBC-bollar vaggar en nästan till söms ;D!

Anders67

Lite bilder på blue harvestIMG_1774.jpegIMG_1777.jpegIMG_1773.jpeg

darthemil83

Några av helgens vinnare !

CopMike Sthlm vinnaren av bowlingen

Jan Johansson GBG Juryn favorit

Jesper Allen Gråbo årets nyhet

Staffan Ihl Stork GBG årets utställare

Blue Harvest  Besökarnas favorit