Lego Festival of Play Stockholm v44

Startat av Kwagge, 09 Maj 2023 kl. 17:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

andli

Citat från: byStfn skrivet 28 Juni 2023 kl. 12:32Det står i anmälan att CBn är intressanta men att de bör kvala in på 6 baseplates per medlem i storlek, vilket blir svårt för DisneyCB.

Det verkar vara ett missförstånd här:

CitatTo have some sort of relationship between the expenses LEGO Nordic is paying for the exhibitors
and what is exhibited, you should be able to bring at least something in the size of 6 modular
houses (15 000 bricks), but this is not an exact limit. Larger community layouts will also need to
have the similar proportions to the amount of exhibitors to go with it.

Det talas om exhibitors, utställare, alltså personer på plats. Hur många som har varit med och byggt hemma är i princip ointressant. Ersättning utgår bara till de på plats!
Hoppas det klargör hur det är meningen att läsas.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

MereteN

Vurderer fornøyelsesparken på 25 baseplater...
Kardemommeby står i en park i norge

VibekeR

Eller fornøyelsespark på 50 baseplater😜

CopMike

Citat från: MereteN skrivet 28 Juni 2023 kl. 23:28Vurderer fornøyelsesparken på 25 baseplater...
Kardemommeby står i en park i norge
Citat från: VibekeR skrivet 29 Juni 2023 kl. 22:11Eller fornøyelsespark på 50 baseplater😜
Vilket välkommet norskt spam vi har fått här ;D! Spännande att se vad ni byggt! Syns i Skaerbaek v.38 :D!

Emma

Vad händer om jag anmäler mig och sen inte får ledigt från jobbet?
Region Mitten

CopMike

Citat från: Emma skrivet 30 Juni 2023 kl. 16:09Vad händer om jag anmäler mig och sen inte får ledigt från jobbet?
Du får gå till Arbetsförmedlingen måndag den 6 november ;D!

andli

Citat från: Emma skrivet 30 Juni 2023 kl. 16:09Vad händer om jag anmäler mig och sen inte får ledigt från jobbet?
Det beror på med vilken framförhållning du vet det, är det i början av September när vi hoppas kunna meddela vilka som blivit utvalda, så händer det väl inte så mycket mer än att vi behöver titta på de andra och se om det finns någon ersättare. Sker det närmare utställningen så blir det väl lite mer problematiskt med mer saker spikade och beställda.

Men mest blir du nog sur på chefen som inte förstår vad att prioritera.. :)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

darthemil83

Den logon som är på våran sida med festival of play är det en officiell ? 

CopMike

Citat från: darthemil83 skrivet 05 Juli 2023 kl. 19:19Den logon som är på våran sida med festival of play är det en officiell ?
Denna?

Ja, det är en skärmdump från hemsidan och trailern från hemsidan - https://www.lego.com/sv-se/festivalofplay

Vad tänker du/vadan denna förfrågan ;D

darthemil83

Citat från: CopMike skrivet 05 Juli 2023 kl. 21:01Denna?

Ja, det är en skärmdump från hemsidan och trailern från hemsidan - https://www.lego.com/sv-se/festivalofplay

Vad tänker du/vadan denna förfrågan ;D
Ja du Sjöstedt . Den ser allt lite märklig ut. Vi skall ju hålla oss till Lego här och inte andra droger så jag avslutar min mening nu. 

CopMike

Citat från: darthemil83 skrivet 05 Juli 2023 kl. 23:18Ja du Sjöstedt . Den ser allt lite märklig ut. Vi skall ju hålla oss till Lego här och inte andra droger så jag avslutar min mening nu.
🤪😁👌! Men danskar är väl lite mer liberala & out there ;)?

andli

Den numera så svårtillgängliga brickboxen är nu en del av kompensationen till utställarna!

CopMike

Citat från: andli skrivet 20 Juli 2023 kl. 22:24Den numera så svårtillgängliga brickboxen är nu en del av kompensationen till utställarna!
😱🥰🕺!

Stork

Citat från: andli skrivet 20 Juli 2023 kl. 22:24Den numera så svårtillgängliga brickboxen är nu en del av kompensationen till utställarna!

Glada nyheter!

Ska man uppdatera sin anmälan då för att välja typ av låda? Technic/system/duplo?
Brick After Brick: Back on Bricklink!