Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Almqvist's Brickbank

Startat av Klas Almqvist, 11 September 2022 kl. 22:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Klas Almqvist

Ok svår fråga, mitt nästa evenemang är 2026 Örebro.

Emma

aha, då beställer jag med vanlig leverans! Sååå tålmodig är jag inte  ;D
Region Mitten

Klas Almqvist

Nya bitar i butiken denna gång från set

Klas Almqvist

Den senaste uppdateringen av bitar i butiken har precis skett, denna gång är det slottet

CopMike

Citat från: Klas Almqvist skrivet 14 December 2025 kl. 10:01Den senaste uppdateringen av bitar i butiken har precis sket, denna gång är det slottet
Luktar den ;D?

Klas Almqvist

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Klas Almqvist

Då har det kommit in nya bitar i butiken, denna gång från set

Skafte

Citat från: Klas Almqvist skrivet 12 Januari 2026 kl. 20:29Då har det kommit in nya bitar i butiken, denna gång från set
Tiles i Warm Pink! 

Ingen på gång? Frågar åt en 3001-samlare i min närhet.  ;D

Klas Almqvist

Citat från: Skafte skrivet 12 Januari 2026 kl. 22:23Tiles i Warm Pink!

Ingen på gång? Frågar åt en 3001-samlare i min närhet.  ;D

Nej tyvärr inte, kanske kommer i framtiden.

Klas Almqvist

Då var det bestämt Almqvist's Brickbank kommer till Kloss-Festivalen Jönköping, om man vill få bitar levererade dit så går det bra att beställa nu. Använd manuell utcheckning så det inte blir någon frakt på bitarna och beställ gärna före Torsdagen den 5/3 2026.

Klas Almqvist

Hej alla LEGO-vänner!
Ska du ställa ut på Swebricks stora LEGO-event på Conventum Arena den 28–29 mars? Passa på att fylla på lagret med bitar utan att betala en krona i frakt!
Jag kommer att vara på plats under hela helgen och erbjuder nu personlig leverans av beställningar från min BrickLink-butik direkt till träffen.
Så här gör du:
Gå in i min butik: Almqvist's Brickbank
Lägg din beställning senast 24/3 Klockan 19.00.
Skriv ÖREBRO och ditt Nickname i meddelandefältet vid utcheckning.
Vi ses för överlämning på Conventum!

Klas Almqvist

Jag tror hela Swebrick har glömt att man kan få mera dansk plast fraktfritt till Örebro.....  :o

Tunnan

Citat från: Klas Almqvist skrivet 19 Mars 2026 kl. 14:15Jag tror hela Swebrick har glömt att man kan få mera dansk plast fraktfritt till Örebro.....  :o
Får ha öppet beställningarna ett halvt dygn till så kanske de faller in i slutet från folk ;)

Magnus den store

Citat från: Klas Almqvist skrivet 19 Mars 2026 kl. 14:15Jag tror hela Swebrick har glömt att man kan få mera dansk plast fraktfritt till Örebro.....  :o

Glömt? Nej, Swebrick har fullt upp med att bygga. Det är nog fler än jag som sitter med en liten varukorg. Det trillar nog in några beställningar kommande dagar.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!