Klossfestivalen – en värld av LEGO-klossar! 8-10 juli 2022 på Conventum ÖREBRO

Startat av Klossfestivalen, 10 Maj 2022 kl. 13:32

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

robinnilsson403

Citat från: BlueBuilder skrivet 10 Juli 2022 kl. 07:10
Citat från: robinnilsson403 skrivet 09 Juli 2022 kl. 22:34
Citat från: Anders67 skrivet 09 Juli 2022 kl. 22:12
Citat från: BlueBuilder skrivet 09 Juli 2022 kl. 20:47
Vi glömde betala en 7up och en pepsi på o'learys, kan någon betala så swishar jag?
Resturangen bjöd på det efter lite debuckle vid utcheckning!

Lite...

Stort förlåt att vårt misstag förstörde för er alla! Hoppas ni hade en trevlig kväll trors det!

Det var på inga sätt er dryck som krånglade! Förlåt om du förstod det så!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

BlueBuilder

Tack Robin, skönt att det inte var så. De glömde ju helt Martins hamburgare så de hade inte helt koll på läget.

Anders67

Snart rundar vi av klossfestivalen, kontakta mig om ni inte fått någon ny tidning och regioner som kan ta med sig ett gäng hem till regionen!

Godtfred

Ser lite bilder på IG och önskar att jag åkte till Örebro och besökte er, men verkligheten kom emellan.

Larry Lars

Tack alla för en rolig Klossfestival. Roligt med alla gamla och nya bekantskaper.

Swebrickare är i regel riktigt trevliga! :)
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

AndersI

Ja, tack alla! Det var verkligen trevligt att ses igen efter två års isolering. Nu är jag hemma igen, och ska så sakteliga packa upp mina fem lådor (fast frågan är om inte den sjätte, nya, lådan får första tjing...).
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Kwagge

Tack ALLA för en super trevlig Klossfestival! Vi är också hemma! Dvs på hotell rummet i Örebro för en sista kväll/natt innan vi kör hem imorgon i lugn o ro  ;)

Vi ses i Skaerbeck el på någon annan utställning!

BlueBuilder

Ja, verkligen kul att träffa er igen!! Dessutom fick jag möjligheten att lära känna några fler av er mer än innan, vilket alltid är extra kul!

Ett extra tack till Fredrik och er andra att ni lät min son få uppleva klossfestivalen som utställare. Han är otroligt nöjd och stolt!

Hoppas det inte dröjer år tills vi ses igen!

CopMike

Tack för ett bra arrangemang och kul att se så många av oss igen! Några av oss ses nästa helg och andra vid ett senare tillfälle :D!

Anders67

Tack alla för en mycket trevlig helg!

V.L.flower

Tänk att första Klossfestivalen var 2015. Jag minns tillbaka på det som ett (ändå glatt) kaos.

Verkligen kul att se så många bekanta ansikten igen. Det ger ny energi och glädje. Vissa var det väl typ minst två år sedan jag såg. Synd att det inte fanns mer tid att prata med alla (blir ju ofta så).

Glad för att vi fått till vårt CB i Nerike och kunde visa upp det för er alla. Även ett urval av några lite små byggutmaningar vi gjort under senaste åren i Nerike-regionen.

Tack för all hjälp med logistik, Hed och Svartkrut. Gick som smort.

Min favorit har alltid varit "Kan legobygget flyga" och nu i söndags fick jag också "testa" ett bygge, under den programpunkten. Det flög inte  ;).

Vi ses och Kram
/ Viola
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Klas Almqvist

En lång och rolig helg med goa swebrikare är till ända, har landat hemma nu. Hoppas vi ses nästa helg i Husqvarna. :)

mattrix

nic89

Följ mig gärna på instagram (ice Planet 2002, Blacktron2):
https://www.instagram.com/p/B4mQ3TWpFNy/?igshid=18l0as06l4r26

Illuwatar

Jag får tacka alla för en riktigt trevlig utställning. Och det var kul att se alla igen efter drygt två års avbrott...

Problemet med O'Learys verkar inte vara unikt för Örebro. Min polare i Hudiksvall hade råkat ut för samma sak när han var ute med ett helt gäng...

ColA - Dina lådor är hos mig nu...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se